Eerste outdoor skrim.

Zo kort door de bocht is het niet. 1 het is begrijpelijk dat een geslepen ballistische bril aan de eisen zal voldoen, dat kun jij toch uitleggen, en dan ben jij degene die dan besluit ermee te spelen. 2 Is het echter een bril die net aan de nabv eisen voldoet en eraan geslepen is dan is het materiaal weer net wat dunner en dus ook weer minder veilig. 3 Ik ben in ieder geval blij dat het bij mij onder de aandacht gebracht is en dat ondanks het een airsoft merk is en bij een airsoft shop gekocht is zelfs mijn goggles twijfelachtig zijn. En zal dus echt voor de volgende skirm een nog betere bril aanschaffen. Trouwens @Guido van Malde hebben we de 22e ook weer de mogelijkheid om een bril te kopen? Als ik voor die tijd geen betere vind wacht ik tot dan.

Over de brillen, ik loop zelf en met mij bijna al onze marshalls met een revision. In de winkel kosten die €120 nieuw. Wij hebben deze brillen binnenkort te koop voor €60, alleen op onze skirms verkrijgbaar voorlopig. Ik geloof van de vorige shipment hebben we er 1 of 2 over.
Als je de 22e speelt, leen je die maar even, kun je eens kijken of het wat voor je is. Ik heb er zelf namelijk 3

• Leuk
Waarderingen: THR33KlNGZ
Water een hele goede, water zal ook op de respawns te vinden zijn. Dit hadden we slecht ingeschat, excuses hiervoor.
Time respawns zijn we mee aan het testen, met name de uitleg ervan en de locatie's zijn voor ons een bespreekpunt.

Je hoeft je niet te verontschuldigen over de afwezigheid van water. Ik zie het als mijn eigen taak om daarvoor te zorgen. Maar als jullie water in de spawns zetten is dat wel helemaal top. Dat er meerdere spawns zijn werkte op zich best goed. Je had het voordeel dat je niet gespawntrapped werd. Echter uit een spawn komen bijna tegelijk met de tegenstander leverde soms behoorlijke wandelingen op voordat je weer terug in game kon. En als je dan net de verkeerde locatie kiest kun je als een soort cheater gezien worden of je zou door iemand geraakt kunnen worden die je niet gezien had. Maar hij jou wel ziet aankomen. Is niet gebeurd maar ligt op dr loer....

• Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Water een hele goede, water zal ook op de respawns te vinden zijn. Dit hadden we slecht ingeschat, excuses hiervoor.
Time respawns zijn we mee aan het testen, met name de uitleg ervan en de locatie's zijn voor ons een bespreekpunt.

Verder zijn we deze week weer aan het werk met verbeteringen en uitbreidingen...er komen steeds meer huisjes bij en nog andere veranderingen.

Blij dat er iemand van de orga hierop reageert.
Blij dat er watervoorziening is.
Als beginnende outdoor airsofter heb ik nog niet al de gear en moet ik mijn weg nog wat zoeken in de vele mogelijkheden die zich aanbieden.
Mijn bril zal wel in orde zijn daar twijfel ik niet aan.
Ik heb bij de aankoop dan ook niet bespaard op de veiligheid van mijn ogen.

Voor de rest kijk ik heel hard uit na deze dag!
En hoop dat ik dan vaker outdoor kan gaan door de vele tips and tricks die ik nu en die dag ga krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Guido van Malde