Zo kort door de bocht is het niet. 1 het is begrijpelijk dat een geslepen ballistische bril aan de eisen zal voldoen, dat kun jij toch uitleggen, en dan ben jij degene die dan besluit ermee te spelen. 2 Is het echter een bril die net aan de nabv eisen voldoet en eraan geslepen is dan is het materiaal weer net wat dunner en dus ook weer minder veilig. 3 Ik ben in ieder geval blij dat het bij mij onder de aandacht gebracht is en dat ondanks het een airsoft merk is en bij een airsoft shop gekocht is zelfs mijn goggles twijfelachtig zijn. En zal dus echt voor de volgende skirm een nog betere bril aanschaffen. Trouwens @Guido van Malde hebben we de 22e ook weer de mogelijkheid om een bril te kopen? Als ik voor die tijd geen betere vind wacht ik tot dan.
Over de brillen, ik loop zelf en met mij bijna al onze marshalls met een revision. In de winkel kosten die €120 nieuw. Wij hebben deze brillen binnenkort te koop voor €60, alleen op onze skirms verkrijgbaar voorlopig. Ik geloof van de vorige shipment hebben we er 1 of 2 over.
Als je de 22e speelt, leen je die maar even, kun je eens kijken of het wat voor je is. Ik heb er zelf namelijk 3