Ik wil het niet te uitgebreid maken, het is maar een klein projectje en niet iedereens lievelingstopic, maar ik heb mijn eigen war / speedbelt gemaakt van een paintball Dye attack belt.
Want dit is echt geen porum voor meer als € 100,00:
Dus de basis was een Dye Precision Attack pack pro. Veel comfortabelere afstelling en draagbaarheid. Kun je ook hoog of laag dragen en leuke patches op plakken, het oog wilt ook wat.
Hier heb ik alle podhouders van verwijderd door de stiksels los te snijden met zo een klein naai tooltje. Een tornmesje. Erg simpel!
Dan hou je dit over:
Daarna heb ik parachuteband gekocht van 25mm breed. Dit is de molle breedte. Deze heeft een klein beetje rek en erg stevig. Duurde lang voordat ik achter de term parachuteband kwam.
Ik heb er 5 banden op gestikt om de meeste verstelbaarheid te creëren. Ook bleek dit precies genoeg voor de magazijnhouders die ik wilde.
Dit zijn ze, de fastmag pouches via Aliexpress. 4 dubbele voor 8 mags.
Alles afgespeld
En naaien maar! Of stikken in dit geval.
Een kleine 2 uur aan stikken verder:
Nog een dumppouch eronder en klaar.
Ben erg tevreden met het resultaat! Heb het nog niet in de praktijk kunnen testen.
Heb er al wel 2 keer 5km mee hardgelopen om de duurzaamheid/comfort te testen.
Maar dat zat wel snor, ook toentertijd bij paintball waren deze erg comfortabel!
Want dit is echt geen porum voor meer als € 100,00:
Dus de basis was een Dye Precision Attack pack pro. Veel comfortabelere afstelling en draagbaarheid. Kun je ook hoog of laag dragen en leuke patches op plakken, het oog wilt ook wat.
Hier heb ik alle podhouders van verwijderd door de stiksels los te snijden met zo een klein naai tooltje. Een tornmesje. Erg simpel!
Dan hou je dit over:
Daarna heb ik parachuteband gekocht van 25mm breed. Dit is de molle breedte. Deze heeft een klein beetje rek en erg stevig. Duurde lang voordat ik achter de term parachuteband kwam.
Ik heb er 5 banden op gestikt om de meeste verstelbaarheid te creëren. Ook bleek dit precies genoeg voor de magazijnhouders die ik wilde.
Dit zijn ze, de fastmag pouches via Aliexpress. 4 dubbele voor 8 mags.
Alles afgespeld
En naaien maar! Of stikken in dit geval.
Een kleine 2 uur aan stikken verder:
Nog een dumppouch eronder en klaar.
Ben erg tevreden met het resultaat! Heb het nog niet in de praktijk kunnen testen.
Heb er al wel 2 keer 5km mee hardgelopen om de duurzaamheid/comfort te testen.
Maar dat zat wel snor, ook toentertijd bij paintball waren deze erg comfortabel!