En weer een nieuw lid!

CarpeDiem

Active Member
27 jun 2018
35
5
Trophies
3
Hallo,

Gisteren eindelijk mijn NABV pas binnen gekregen en nu uiteraard aan het oriënteren op een airsoft replica. Ik heb een budget van rond de €300,00 en mijn voorkeur gaat uit naar een AEG M4/M15 serie. Ik vraag me alleen af hoeveel FPS ik dan het beste kan nemen?. Ik zag een mooie ICS CXP-UK1 Captain MTR Tan EBB maar die heeft 300FPS en ik vroeg me af of dat voldoende is om mee te komen in een skirm?. Of hebben jullie andere suggesties?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Welkom! En wat Rebel zegt: de FPS is, meestal, vrij makkelijk aan te passen met het steken van een andere veer.

Side note: we hebben het liever niet over guns of wapens. Wel over Replica's en Airsoft Apparaten (aa)

• Leuk
Waarderingen: hyubHypers
Welkom!

Bedenk je goed of je budget puur is voor je replica of ook voor alles eromheen (extra mags, speedloader, batterijen, richtmiddelen, grips, pouches). Bij elkaar ben je daar namelijk ook 100 euro aan kwijt!

Welkom en zie de vorige post; je kan op Wish ook heeeeeel goeikoop aan accessoires komen voor je replica.

Met kleding zet ik wel een vraagteken erbij want de maatvoering wil nog wel eens verschillen per merk.

Met kleding zet ik wel een vraagteken erbij want de maatvoering wil nog wel eens verschillen per merk.

Met een vest is dit minder probleem inderdaad, maar qua kleding heb ik weleens een M binnen gekregen die een hond net aan aankon. Dat was never nooit een Europese M!

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
Welkom! Qua fps: als je tussen de 300 en 340 fps zit met je hoofdreplica zit je helemaal goed. Ik zeg 340 ipv 360 omdat je rekening wil houden met verschil tussen chrono's en mogelijk opkomende veranderingen omtrent de fps metingen.

• Leuk
Waarderingen: CarpeDiem