Met kleding zet ik wel een vraagteken erbij want de maatvoering wil nog wel eens verschillen per merk.
Met een vest is dit minder probleem inderdaad, maar qua kleding heb ik weleens een M binnen gekregen die een hond net aan aankon. Dat was never nooit een Europese M!
Welkom! Qua fps: als je tussen de 300 en 340 fps zit met je hoofdreplica zit je helemaal goed. Ik zeg 340 ipv 360 omdat je rekening wil houden met verschil tussen chrono's en mogelijk opkomende veranderingen omtrent de fps metingen.
Leuke replica, ga je vast veel plezier mee beleven.
Extra accu en mags, Ligt aan je speelstyle, maar ik zou zeggen beide ja. Maar magazijnen zou ik dan eerder 6 midcaps van maken.
Thx, zat ook al aan de midcaps te denken. Accu is ook niet heel prijzig, dus schaf ik maar extra aan.
Goeie keus!! Have fun er mee en miss tot snel op het veldThx voor de reacties. Het is de ICS CXP-UK1 Captain black EEB geworden. Mooie compacte replica, niet te groot en niet te klein en makkelijk onderhoud en goede kwaliteit. Er werd me wel aangeraden 2 lipo batterijen te nemen voor skirms en een extra magazijn?
Goeie keus!! Have fun er mee en miss tot snel op het veld
Ken die charger niet. Voor LiPo's adviseer ik echt een smartcharger. En LiPo's dan gelijk chargen op storage mode.
Smartcharger kan je kopen op hobbyking.nl
Thx Crumble, hier kan ik wat mee!
Dat is geen smartcharger. Deze heb ik zelf en is zeer goed:
Welkom, mooie replica heb je.
Ik heb exact dezelfde nu een half jaar. Heb wel 2 batterijen, meer uit voorzorg en naar gelang het gebruik ervan op een skirm wissel ik ze in de middag om. Of het ooit nodig is geweest? Neuh. Maar ik ga liever met wat extra zooi op stap wetende dat ik sowieso kan doorspelen.
Ik heb ook dezelfde charger, een smartcharger is natuurlijk beter, maar ook hiermee geen problemen. Ik meet ze zelf na. Zijn we beide bij Unit 13 geweest?
Mijn replica chrono't trouwens meer rond de 330fps dus daar zul je je niet druk over hoeven te maken. Conistentie is belangrijker dan hogere fps.
Voor binnen is dat ruim voldoende je bent dicht bij je bb voorraad mocht het zijn. Ik draag naast mijn 2 midcaps, mijn highcap eigenlijk alleen als een soort voorraad mee en in de respawns vul ik mijn midcaps bij als ze leeg zijn. Mocht ik ze onverhoopt plots beide leeg hebben kan ik altijd mijn highcap nog gebruiken.