Hallo ACN lezers en airsofters!!!
Mijn naam is Julian Bronner, 24 jaar en ik kom uit Almere. Ik heb een aantal jaar geleden in Engeland gewoond en hier ben ik als eerst in aanraking gekomen met airsoft. Ik was al een fan van paintball en de wereld van Battlefield en deze sport/hobby overtreft het natuurlijk! Bij terugkomst in Nederland bleek dit dus niet legaal te zijn en heb ik mij hier verder niet meer in verdiept. Nu bijna 2 maanden geleden kwam ik stom toevallig via een 'random' youtube suggestie op een filmpje van airsoft in Nederland. En ja hoor! nu was het mogelijk in Nederland. Ik heb geen seconde gewacht en meteen mijn NABV pas aangevraagd (Deze is intussen binnen). Nu ben ik langzamer hand wat gear aan het verzamelen. Ik ben naar Graziani net over de grens geweest voor advies en ben uiteindelijk de winkel uitgelopen met een G&G TR4 18 light (op advies en mijn smaak) en de Tokyo Marui P226 (eigen keus

Nu ga ik binnenkort eens langs een aantal dumpstores om te kijken naar geschikte kleding. Mijn smaak valt voor de multicam. Een camouflage voor elke situatie spreekt mij wel aan. Dit zal niet perfect passen binnen de bossen in Flevoland maar toch ga ik deze overweging maken. Heeft er iemand tips (persoonlijke ervaring) voor een goede dump binnen Flevoland ?
Ook ben ik opzoek naar een geschikte Tactical vest (Normaal postuur). Het volgende model spreek mij aan (Geen chunkie plate carrier): http://www.unit13shop.eu/index.php?action=article&aid=10695&group_id=-4&lang=nl
Na het lezen van reviews krijg ik het idee dat dit merk veels te duur is voor wat je krijgt. Weet iemand een goed alternatief (prijs/kwaliteit) ?
Hopelijk tot gauw op het veld!!!