Ervaring bij Bunker501

AirsoftFanTrooper

New Member
14 dec 2023
1
1
Mijn ervaring met webshop Bunker 501 was werkelijk fantastisch! Ik had de LANCER TACTICAL RIFLE REPLICA AEG MK18 GEN 3 BLACK/BRONZE PACK besteld, en ik was onder de indruk van de compleetheid en kwaliteit van de set.

LANCER TACTICAL RIFLE REPLICA AEG MK18 GEN 3 BLACK/BRONZE PACK

De MK18 Lancer Tactical GEN 3 is niet alleen een oogstrelende metalen replica in zwart/brons, maar wordt ook geleverd met een uitgebreide set accessoires. De inbegrepen zwarte hoekige handgreep, Lipo-batterijlader en de krachtige 11.1V 1000mAh T-Dean Lipo-batterij zorgen ervoor dat je direct aan de slag kunt. Wat me vooral opviel, was de aandacht voor detail in de Gearbox. De gegraveerde metalen Gearbox Shells, stalen tandwielen met een verhouding van 18:1, en de Nebula Zion Arms ETU zorgen voor een soepele en krachtige prestatie.
(voor de liefhebbers)
Je kunt hem hier kopen

Interne onderdelen zoals de 6.03 mm Precisie Aluminium Loop, Hop-up blok met centraal wiel, en 50° Hop-up rubber dragen bij aan de precisie en consistentie van het schot. Extern is de metalen body, eendelig metalen buitenloop, en opvouwbare nylonvezelvizier een lust voor het oog. De replica is compleet met ergonomische trekkerbeveiliging, picatinny-handbeschermer, en een mid-cap metalen magazijn met 120 kogels. Het gebruik van de nieuwe Nebula V2 ZION Arms elektronische trekker met magnetische sensor zorgt voor een uiterst regelmatige vuursnelheid, variërend tussen de 23 en 25 kogels per seconde, afhankelijk van de gebruikte batterij.

4069193864-AirsoftBBBIODeltaArmoryDiamond0.25g4000pcsWhite.jpg
Wat betreft de DELTA ARMORY AIRSOFT BB BIO DIAMOND 0.25G 4000PCS WHITE, ik was blij verrast. Delta Armory heeft duidelijk geluisterd naar feedback en gereageerd met de creatie van de DIAMOND-serie BB's. Gemaakt in Taiwan met hoogwaardige materialen en strenge kwaliteitscontrole, zijn deze balletjes vergelijkbaar met veel duurdere merken. De speciale coating en HighPolishing zorgen voor verminderde wrijving en uitstekende samenwerking met de hop-upkamer. Met een diameter van 5,95 mm en een minimaal gewichtsverschil, zijn ze geschikt voor alle soorten lopen en wapens.
(voor de liefhebbers)
Je kunt deze hier kopen

Kortom, mijn ervaring met Bunker 501 en de gekochte producten was zeer positief. De kwaliteit, aandacht voor detail en responsiviteit van de webshop maakten mijn aankoop tot een waar genot.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix