Ervaringen met tweedehands (ver)kopen?

Voor dat budget kan je een nieuwe ICS, G&G, Krytac Alpha, sommige VFC's en met een beetje uitstrekken zelfs een VFC Hk416, dus dan moet je wel echt een goede deal op een TM vinden of een andere heel ver geupgrade replica wil je iets beters vinden.
Lastig lastig lastig

Fijn dat er zo veel discussie is ontstaan over dit topic, en ook fijn om te zien dat ik niet de enige ben die deze afweging aan het maken is! Ik ben er ondertussen nog steeds niet uit, maar ik neig nu wel iets meer naar een nieuwe replica. Keuzes, keuzes...

• Leuk
Waarderingen: Martinolie4
Fijn dat er zo veel discussie is ontstaan over dit topic, en ook fijn om te zien dat ik niet de enige ben die deze afweging aan het maken is! Ik ben er ondertussen nog steeds niet uit, maar ik neig nu wel iets meer naar een nieuwe replica. Keuzes, keuzes...
Ik slaap er slecht van haha

Ik refereer ook even naar mijn beginnershandleiding, eigenlijk staat daar mijn mening al. Ik ben zelf een enorme fan van tweedehands kopen. Ik ben een koopjesjager. Daar hoort wel bij dat je ook niet vies moet zijn om replica's open te trekken. De risico's van een 'dud' horen erbij. Daarom zou ik zeggen dat over het algemeen geldt: ben je nieuw, koop nieuw. Daarbij wil ik wel zeggen dat techen heel erg leuk is. Ikzelf ben niet de meest handige persoon, maar met wat wil, youtube en rondvragen kan je echt een eind komen.

kijk eens naar LCT bij firesupport in de UK of bij airsoftentrepot.
Sorry voor het resurrecten van een oude post.

Ik vraag me namelijk af hoe dat gaat, airsoft apparaten importeren vanuit de UK (of Frankrijk/België), welke regels zijn daaraan verbonden?
Er is namelijk een AA op Patrolbase in de UK die ik graag zou willen maar hoe pak je dat aan met nabv pas enzo bij het kopen in het buitenland?

Sorry voor het resurrecten van een oude post.

Ik vraag me namelijk af hoe dat gaat, airsoft apparaten importeren vanuit de UK (of Frankrijk/België), welke regels zijn daaraan verbonden?
Er is namelijk een AA op Patrolbase in de UK die ik graag zou willen maar hoe pak je dat aan met nabv pas enzo bij het kopen in het buitenland?

Het beste kun je verkoper laten weten dat volgens de wet je lid moet zijn van erkende vereniging. En met de vraag of die persoon daarom in het pakketje een kopie van jou NABV pas wil toevoegen.
Zo heb ik ook spullen uit uk gehaald.

Verzenden naar UK vraag je om UKARA lidmaatschap. Via Google kwam ik uit bij ik shop die dat nummer ook wil controleren of het klopt. Zo heb ik 2 replica's verscheept naar UK.

• Leuk
Waarderingen: Thanos