Even netjes voorstellen

Welkom!

Hoe vond je Helenaveen vergeleken met waalwijk?

Je M4 is in ieder geval een bekend merk. Mijn mening over deze m4 is
Pro's:
Lekker kort!

Con's: geen ris rail op de voorkant voor zaklampje en dat soort ongein. Dit hoeft geen probleem te zijn natuurlijk, maar dat je dat wel weet ^_^

Bedankt!

Ben tot nu toe het meest te spreken over Waalwijk. De extra verdieping en het kleinere speelveld waardoor het toch wat spannender is en je als team tactischer moet spelen, voegen voor mij een hoop toe.

Thanks voor je mening over deze M4! Was mij inderdaad opgevallen dat er geen rail aan de voorzijde zit, maar dat vind ik niet belangrijk.

Welkom op dit lekkere forum,

Zeer verstandig om te beginnen met een veelvoudig bekend platform als een M4.
Mocht er iets misgaan of wil je gewoon advies omtrent je replica, zijn er altijd mensen te vinden die er verstand van hebben.

Tip: bezuinig niet op de bril en schoenen!

Verder wens ik je veel plezier in deze heerlijke sport en wie weet tot op het veld!

Welkom op dit lekkere forum,

Zeer verstandig om te beginnen met een veelvoudig bekend platform als een M4.
Mocht er iets misgaan of wil je gewoon advies omtrent je replica, zijn er altijd mensen te vinden die er verstand van hebben.

Tip: bezuinig niet op de bril en schoenen!

Verder wens ik je veel plezier in deze heerlijke sport en wie weet tot op het veld!

Bedankt!

Wederom fijn om te horen dat het een bekend platform is om mee te beginnen. Als we vragen hebben weet ik het forum te vinden ;-)

Ga zeker niet bezuinigen op een bril en schoenen!

Met dat plezier gaat het helemaal goedkomen en inderdaad...wie weet tot in het veld!

• Leuk
Waarderingen: manderspaul