even voorstelen!

Rens Ruigrok

Well-Known Member
8 jul 2017
303
104
Trophies
10
hey! ik ben Rens 29 jaar en kom uit wageningen.

na 2 keer met mijn zuzje mee geweest te zijn airsoften toch bezweken en mijn NABV pas
aangevraagd. nu nog even een paar weken geduld en dan hoop ik over een week of 2 a 3
de gelukkig eigenaar te zijn van een krytac CRB MK2

wie weet tot over een tijdje op het slagveld!
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
Welkom op het forum! Mijn vrouw en ik komen ook uit Wageningen, dus dan kan je wel een keer meerijden mocht je geen vervoer hebben ^^
En cool dat je zusje ook airsoft doet :D Je ziet niet vaak dat een vrouw eerst airsoft doet en een man overhaalt om het ook te doen xD
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
hahaha ja ik ben bang dat de portomonee het idd even zwaar krijgt de komende tijd
naast de replika komt al het kleine grut al snel richting het zelfde bedrag ;)

haha ja het is idd een beetje de andere volgorde. het stond al erg lang op het lijstje maar met 2 kinders
moet er een beetje op de portomonee gelet worden om het over de tijd maar even niet te heben ;)

maar ik hoop dat ik met de krytac na de eerste aanschaf de grote kosten een beetje kan druken
en ik heb genoeg spul dat ik van mn zuzje kan proberen om een beetje een gevoel te krijgen wat ik daarna wel en niet wil :)

het lijsje voor nu staat op
krytac crb
6x magazijnen
portofoon
kist voor replika
2x acu en oplader
een paar goede schoenen

ik heb een setje kleding van de dump
en een goede bril
en een plate carrier kan ik de komende tijd lenen aangezien mijn
zuzje er best wat heeft gesleten om iets te vinden wat klein genoeg was om goed stevig te zitten :p

zijn er nog dingen die ik echt mis hier in het lijsje?

o kijk kunnen we zeker een keer doen! zodra alles binnen is maar eens even afspreken ergens op een skirm :)

Groeren Rens!
 
Welkom op dit gezellige forum en in deze toffe sport.
Zit je zusje bij een airsoftclub?
Zoja,welke als ik zo vrij mag zijn om te vragen?

En je hebt al de eerste benodigdheden opgenoemd maar misschien ook even kijken voor een facemask of anders minimaal een bitje om de tandartskosten te drukken?:)
 
Welkom!

Zoals al aangegeven is je lijstje netjes compleet.

Heel veel plezier met deze geweldige sport.

Groet,
Peter
 
Hé man, lekkere keuze! Tof ook dat je al goed opgevangen bent ;-)

Zelf woon ik in Rhenen dus misschien leuk om e.e.a. te regelen/afwisselen met @ChaoSState. Team Grebbeberg reprezent! ;-)
 
Welkom op dit gezellige forum en in deze toffe sport.
Zit je zusje bij een airsoftclub?
Zoja,welke als ik zo vrij mag zijn om te vragen?

En je hebt al de eerste benodigdheden opgenoemd maar misschien ook even kijken voor een facemask of anders minimaal een bitje om de tandartskosten te drukken?:)


Maar natuurlijk of het een echte club is weet ik niet zeker maar ze speelt volgens mij bij de grunt reapers.

Ik heb momenteel een sjaal die ik voor doe als de afstanden kleiner worden maar dat werkt niet helemaal geweldig.

Een mesh mask lijkt me ook niet alles volgens mij zit dat niet heel geweldig?

Ik las aardig positieve reacties op de sisu bits hoe is julie ervaring daar mee?

Klinkt als een goed idee joris!
Een friend van mij begint ook tegelijk met mij dus word een gezelige boel!
 
Mesh mask zit prima. Merk je nauwelijks iets van tijdens het spelen ;-)
 
Maar natuurlijk of het een echte club is weet ik niet zeker maar ze speelt volgens mij bij de grunt reapers.

Ik heb momenteel een sjaal die ik voor doe als de afstanden kleiner worden maar dat werkt niet helemaal geweldig.

Een mesh mask lijkt me ook niet alles volgens mij zit dat niet heel geweldig?

Ik las aardig positieve reacties op de sisu bits hoe is julie ervaring daar mee?

Klinkt als een goed idee joris!
Een friend van mij begint ook tegelijk met mij dus word een gezelige boel!

Allereerst van harte welkom @Rens Ruigrok , wat betreft je mask vraag. Ik gebruik sinds kort een half face mask (zie onder) en die zit perfect. Misschien een alternatief?

Ik heb sinds kort een face mask met slechts een mesh deel voor mond en neus (via ali babba). Op de wangen dikke stof dat wel beschermt, maar tegelijkertijd het schouderen/richten minder belemmert dan van een volledig mesh masker
Bekijk bijlage 366
zie deze post: https://airsoftclubnederland.nl/community/goto/post?id=32348#post-32348
 
Bij het gebruik van meshmaskers is de vorming en afstemming het belangrijkste. Als je daar geen tijd voor neemt, zitten ze inderdaad niet fijn. Maar als je daar 10 min voor uittrekt, kan het prima.
 
Welkom, ik heb zelf een enorme hekel aan mesh maskers.
Ik gebruik daarom ook een sisu aero bitje, en ik vind het geniaal.
Je kan nog gewoon drinken en normaal praten.
Ook heb ik een hit geïncasseerd vanaf 10 meter bovenop het bitje.
En alles is nog heel en zit nog op zijn plek.
 
Welkom op het forum!

Ik heb inmiddels een aantal mesh maskers uit geprobeerd, en proberen aan te passen maar het lukt me echt niet. Ik vind het voor geen meter zitten. Ik zou je ook aanraden om een sisu bitje uit te proberen!