even voorstelen!

Welkom op het forum,

Zelf Ben ik een mesh masker gebruiker en heb deze met druk knoopjes aan mijn straps van de helm vast gemaakt. Werkt perfect. Bitje geen ervaring mee maar veel teamgenoten zijn lovend.


En zeer nice dat je meteen voor een krytac gaat! Iets duurdere aanschaf maar scheelt toch veel Kwa degelijkheid en gebruik :)

See you on the field!
 
Welkom!

Tof dat je via je zus bent begonnen met airsoft! Dat hoor je niet vaak :D

Ik moet zelf het SISU bitje nog proberen (heb niet de aero maar een zwaardere, de max dacht ik). Mesh masker beschermt wel 100% en dat is wel een heel fijn idee wanneer je je kop om de hoek steekt. Maar het comfort is niet ideaal nee...
 
Sisu sowieso ftw \,,/
Iedereen verklaart me voor gek met dat ding, maar mijn bril beslaat tenminste niet door zo'n mesh masker xD
 
@Jan Een beetje adrenaline door het risico wat je neemt zonder mesh maakt het spel alleen maar leuker toch? Alleen jammer van al die putten in je gezicht. Dan maar ff uitkijken voordat je je kop om de hoek steekt :D
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
@Jan Een beetje adrenaline door het risico wat je neemt zonder mesh maakt het spel alleen maar leuker toch? Alleen jammer van al die putten in je gezicht. Dan maar ff uitkijken voordat je je kop om de hoek steekt :D
gehehe jep! Mesh masker heb ik nooit een toffe optie gevonden, ook vanwege realisme oogpunt. Maar die SISU bitjes waren toen nog niet zo bekend. Inmiddels is er genoeg over bekend dat ik het wel aandurf en de mesh mask laat zitten. Vind alleen mijn ondertanden nog een beetje spannend....
 
  • Leuk
Waarderingen: Alissa
welkom welkom!! Ik heb absoluut geen probleem met mijn meshmasker! Maar ieder natuurlijk zijn voorkeur.
 
dat zijn allemaal goed verdeelde meningen zeg dat word een lastige keuze.

Ah joh, er is maar één mening die belangrijk is als 't gaat om de aanschaf, en dat is die van jezelf!

Ik kan je aanraden om gewoon je safety goggles/-bril mee te nemen naar een airsoftwinkel en daar een Mesh Mask te proberen. Ervaar je 'm gelijk.
 
Ah joh, er is maar één mening die belangrijk is als 't gaat om de aanschaf, en dat is die van jezelf!

Ik kan je aanraden om gewoon je safety goggles/-bril mee te nemen naar een airsoftwinkel en daar een Mesh Mask te proberen. Ervaar je 'm gelijk.

Klinkt als een goed plan ga ik doen!
Jammer dat bitjes niet echt getest kunnen worden (teminste ik denk van niet)
 
Welkom hier,

Mesh masker dat @victor aanraad gebruik ik zelf ook en zit super. Had deze zelf veel eerder moeten hebben.
Jaren lang met een adere mesh masker gespeeld, opzich nooit problemen. Maar die ander zit toch echt fijner
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Hallo en welkom op dit lekkere forum en in de wondere wereld van airsoft!