Even voorstellen - Herman - Zeist

VRDRF

Member
18 mei 2020
6
2
Trophies
2
Hallo Allemaal!

Ik ben Herman, 35 jaar, woon in Zeist en ben IT'er.
Ben zelf ongeveer een half jaar terug begonnen met airsoft nadat 3 collega's van mij ook waren begonnen, inmiddels heb ik mijn gear redelijk bij elkaar.

Momenteel heb ik de volgende replicas:
  • G&G GC16 Wildhog
  • Krytac Kriss Vector (sinds vorige week)
  • Umarex HK45ct
Qua camo ben ik gegaan voor Multicam Black maar ga ongetwijfeld nog wel een keer een andere camo kleur erbij pakken :D

Reden dat ik hier lid ben geworden is voornamelijk omdat ik meer mensen zoek om mee samen te spelen aangezien ik merk dat mijn collega's niet zo vaak spelen als ik zou willen en omdat het gewoon leuk is om nieuwe mensen te leren kennen.

Tot zover ben ik een paar keer bij Dark Forest in ulticoten geweest voordat het dicht ging en naar Delta Airforce in waalwijk. En wil binnenkort een keer bij assen gaan kijken!
 
Wat leuk Herman. Welkom! Met de Coronacrisis is het gelukkig zo dat locaties langzaam weer gaan opstarten. Kijk ook vooral eens naar Critical Hit (Crossroads) in Valburg. Is voor jou ook niet zo heel ver rijden. Veel plezier hier! :)
 
Wat leuk Herman. Welkom! Met de Coronacrisis is het gelukkig zo dat locaties langzaam weer gaan opstarten. Kijk ook vooral eens naar Critical Hit (Crossroads) in Valburg. Is voor jou ook niet zo heel ver rijden. Veel plezier hier! :)
Goeie, Die zal ik eens checken! Moet nog 1 batterij binnen krijgen voor mijn vector en dan ga ik eens kijken!

Welkom op het forum!
Thanks!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris