Even voorstellen hoor!

Ik haal dan sws de kolf los enzo
bij sniper is dit makkelijk
dat zijn namelijk maar 2 deled
de kolf en de barrel met scope

Ik zat zelf te denken aan
basis kleur groen
zwarte vlakken erop spuiten
en dan met n tan kleur dunne willekeurige strepen

Gewoon iets met toffe patronen proberen zou ik zeggen, en genoeg variatie in de kleuren.

Ik sta zelf op het moment om mn eerste bestelling te doen. Heb eindelijk mijn pasje binnen en heb mn winkelwagen gevuld.

Heb de Well MB01 uitgezocht en heb begrepen dat daar erg veel upgrade onderdelen voor zijn. Ik heb en een adapter en silencer bij met een bipod, voor eventuele accuratie en dat andere voor de sier natuurlijk.

Nou loop ik tegen 1 probleem aan en dat is de scope. Ik heb naar het merk ACM zitten kijken en zie dan erg veel verschillende. 32mm, 40mm, 50mm, AOE, 1 met parralax regulation. Aangezien ze allemaal niet zoveel in prijs verschillen vroeg ik me af wat nou handig is om te hebben en wat nou echt niet nodig is.

Verder ben ik van plan eind van januari in 1 keer alle upgrades te kopen zodat ik een goede start kan maken.

Graag hoor ik ervaringen met eventuele sniper scopes.

32mm is het meest gangbaar omdat hier de meeste ris mounts voor te krijgen zijn. 32mm ondersteunen ook niet een hele grote zoom. Maar is prima voor een stock well. Pas als je berijk hebt over de 60 meter word een 50mm pas interresand.

@Roelof Bedankt! Dan laat ik die 50mm wel even zitten. Heb nu gekozen voor een pakket van de Well MB-01 waar een 40mm bij zit.

Zelf heb ik een aantal verschillende richt middelen.

Maar voor mijn DMR meer de scope type richt middelen. 1 met een vaste 4x vergrooting, deze is bruikbaar op velden als gasselte of bunkerhill. voor velden als Veluwe airsoft, Balls and Arrows, RSL Airsoft gebruik ik liever mijn scope met een variabele zoom van 1.5 - 5.5X Dit omdat met een vaste 4 of 5x zoom de afstand vaak te klein is en de zoom te groot. Hier door word mijn reactie tijd voor ik schiet veel groter, omdat ik minder overzicht in mijn scoop heb en eerst moet zoeken.

Daarom denk ik dat een scope met variabele zoom zeker handig is.

Nog even over die millimeters, dat heeft niks met de mounts te maken maar geeft de diameter van de lens aan.