Even voorstellen - Jarno - Hoofddorp

Jarno

Member
18 mei 2020
14
9
Trophies
6
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mijzelf ook even voorstellen. Mijn naam is Jarno en ik ben woonachtig in Hoofddorp.

In mijn dagelijkse leven werk ik als fotograaf/videograaf bij een reclamebureau en in mijn vrije tijd ben ik regelmatig te vinden op de schietsportvereniging.

Ik liep al een tijdje te spelen met het idee om aan airsoft te beginnen maar het is er door werk en andere vrijetijdsbestedingen nooit van gekomen. Wel ben ik hier al een tijdje aan het rondlurken als niet geregistreerd lid, tot nu dus.

Ik heb inmiddels mijn eerste airsoft apparaten liggen en ben nu bezig met het uitzoeken van de rest van de gear.

Ik kijk uit naar leuke discussies hier op het forum en toffe acties in het veld.

Tot dan!
 
  • Leuk
Waarderingen: SHVTTR
Welkom op het forum! Kijk vooral in de beginnershandleiding die ik heb geschreven voor informatie!
Welke replicas heb je al verzameld?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jarno
@Maffo
Ik ga zeker eens een blik werpen op je beginnershandleiding, bedankt voor de tip!

Wat betreft de replica's ik heb een HK416 en een Glock 17 gen5, beide van Umarex/VFC, beide gbb. Ik wil hier later nog iets in de richting van een Herstal P90 ofzo aan toevoegen maar dat komt wel wanneer het komt. Eerst de rest maar eens bij elkaar rapen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maffo
He Jarno, welkom hier op het forum! Tof dat je je eerste replica al hebt, en succes met de zoektocht naar de rest.

Ik verkoop overigens mijn moderne loadout, check even mijn handtekening ;-)