Even voorstellen maar

Ik ben benieuwd naar je replica keuze en bijbehorende outfit.
Waar en/of welke kant neig je op?
Russofter of NATO?
AK47 of 74?
Of M4 isch of H&K of FN Herstal?
 
Ik ben benieuwd naar je replica keuze en bijbehorende outfit.
Waar en/of welke kant neig je op?
Russofter of NATO?
AK47 of 74?
Of M4 isch of H&K of FN Herstal?

Ik neig richting de huurling kant eignelijk en wil een H&K MP7 als replica nemen.
 
"Oef",das een moeilijke keuze.
Word het er dan eentje op gas of op batterijen?
 
Ik neig richting de huurling kant eignelijk en wil een H&K MP7 als replica nemen.

Ik weet niet precies wat voor prestaties je uit een MP7 gaat halen. Als je CQB wil gaan spelen is een MP7 prima, maar ik denk dat je in woodland/outdoor met een MP7 niet genoeg range kan behalen.
 
Laatst bewerkt:
Een electieke Mp7 zal je niet veel voldoening gaan geven.
Op gas is een ander verhaal maar dan ook alleen in de zomer.
 
Ik weet niet precies wat voor prestaties je uit een MP7 gaat halen. Als je CQB wil gaan spelen is een MP7 prima, maar ik denk dat je in woodland/outdoor met een MP7 niet genoeg range kan behalen.

Een electieke Mp7 zal je niet veel voldoening gaan geven.
Op gas is een ander verhaal maar dan ook alleen in de zomer.

Alright, het is inderdaad juist wel de bedoeling om outdoor te gaan, ook in de winter. ik denk dat ik dan een M4 neem, dat is volgensmij dan wel een veilige keuze. Dankjulliewel voor het advies!
 
Alright, het is inderdaad juist wel de bedoeling om outdoor te gaan, ook in de winter. ik denk dat ik dan een M4 neem, dat is volgensmij dan wel een veilige keuze. Dankjulliewel voor het advies!

Dat, plus een ruim, héél ruim aanbod aan aftermarket producten, dus alle ruimte om volledig mee aan de slag te gaan!
 
Hoi!

Ik ben Eric, nu nog 17 jaar oud en woon in Leiden.

al heel lang wilde ik gaan airsoften maar dankzij de leeftijd en geld kon ik dit niet gaan doen. Nu ik bijna 18 ben en een goed baantje heb kan ik het gaan doen en het bekostigen. Een hoop mooie tijden komen me tegemoet met jullie!

groetjes
welkom Eric ik weet hoe je je voelt haha ik ben ook nog 17 en moet ook nog wachten tot ik 18 wordt:D:) maar daarna ga ik ook een mooie tijd tegemoet :cool: ik ga als beginners replica waarschijnlijk cyma ak halen weet jij misschien ook al welke je gaat halen of nog niet :p:)
 
welkom Eric ik weet hoe je je voelt haha ik ben ook nog 17 en moet ook nog wachten tot ik 18 wordt:D:) maar daarna ga ik ook een mooie tijd tegemoet :cool: ik ga als beginners replica waarschijnlijk cyma ak halen weet jij misschien ook al welke je gaat halen of nog niet :p:)

Nope, ik ben nog niet zeker welke of wat ik ga kopen... ik zie zoveel moois :X