Even voorstellen nieuwe airsofter (:

Jeroen_M

Active Member
8 nov 2016
26
6
Trophies
7
Hey allemaal!

Ik ben Jeroen, 20 jaar en kom uit Raalte (Overijssel).
Studeer Application Development, luister muziek en speel veel games (o.a. Arma, CSGO en Project Reality)

Was al erg lang geïnteresseerd in airsoft en heb daarom meegedaan met een introducee dag op 29 oktober.
Had een geweldige dag gehad met de Liberty Assassins Alpha squad, onder leiding van Jan.

Was gelijk begonnen met het aanvragen van een NABV pas, en het uitzoeken van een replica.
Nadat ik 2 weken later mijn NABV pas binnen gekregen had, was ik een week later bij com-bat langs gegaan voor het uitzoeken van een replica(ook mee mogen schieten!), een dag later ook echt besteld en vandaag is hij binnen gekomen!
replica.jpg

Was eerst op zoek naar een Colt-C7, maar aangezien die vrij duur is en lastig aan te komen heb ik van specna arms de SA-B06 (is M16A2 model) uitgezocht, waar ik erg blij mee ben!
Komende vrijdag ga ik waarschijnlijk de rest van de uitrusting aanschaffen.

Heb je nog vragen, stel ze gerust (:

Welkom bij de club jeroen
Heb JIJ nog vragen stel ze dan gerust
Ben zelf ook net begonnen. Heb alles al in mn bezit afgelopen weekend
Aan het shoppen geweest

Welkom Jeroen!
Veel plezier op het forum, en wie weet tot in het veld!

Welkom Jeroen! Succes met het bij elkaar zoeken van de rest van je gear, wamt je replica is 1 maar dan de rest :p :)

Groet,
Peter

Welkom Jeroen aan de spullen zal het niet liggen , veel plezier met je nieuwe verslaving/obsessie hahaha

Hmm hopelijk zijn ze er dan nog met de hunt die glock maakt op airsoft modellen. Ik zag echter wel dat Tokyo Marui een nieuwe G19 gaat maken.

Ik had al een mooie gezien bij com-bat. Maar ik weet niet of ze die over zo'n 2 maanden nog hebben :P Geen idee van welk merk.

Een mooie Specna Arms! Dat is een prima replica. heb je vast een hoop plezier van.
Dat gaat zeker lukken (:

Is waarschijnlijk de G17 two tone geweest, heb er toevallig net nog even bij staan kijken :) mooi ding! Merk is overigens WE.

Groet,
Peter

YES!!! Nog een m16 gebruiker. Al ga jij hem inzetten op zn Nederlands. Tof man! :D

Welkom op het forum! :D

En aan je foto te zien in mijn Squad gezeten op de introdag! :D

YES!!! Nog een m16 gebruiker. Al ga jij hem inzetten op zn Nederlands. Tof man! :D

Welkom op het forum! :D

En aan je foto te zien in mijn Squad gezeten op de introdag! :D

Thanks!

Yup, was een toffe squad! :)

Komt er trouwens van die introdag ook een video? (al is er al een soort gelijke video)

Thanks!

Yup, was een toffe squad! :)

Komt er trouwens van die introdag ook een video? (al is er al een soort gelijke video)
Absoluut! Er is alleen eerst een andere video aan de beurt :D