Even voorstellen & | Noord-Holland ~ Heemskerk

R

RandomShizzle

Aloha,

Even voorstellen :).

Wie ben ik?
Ik ben Jordy, 21 jaar komend uit Heemskerk ^. Ben momenteel studerend aan het ROC Kop van Noord-Holland met de opleiding Applicatie & Mediaontwikkelaar Niveau 4 Lj1 (Vanaf Sept 2020 Software Developer). Al toen ik klein was ben ik geinteresseerd in de ICT/Computer wereld. Sinds mijn 13e programmeer ik in o.a Java (Minecraft Plugins o.a), MySQL. Sinds recentelijk meer gaan verdiepen in C#, PHP, HTML, CSS, JS etc. Thuis doe ik zelf niet veel. Houd wel van gamen ofcourse.

Betreft Airsoft
Ben lid van het NABV sinds 7 Maart 2020. VoG etc is nog in aanvraag. Heb zelf nog geen Airsoft apparaten/gear. Ben al geinteresseerd in Airsoft sinds een paar jaar maar eigenlijk nooit de stap gezet om het daadwerkelijk te willen gaan doen. Sinds gisteren de knoop doorgehakt en me aangemeld bij het NABV. Ik kijk op Youtube veel Airsoft waar o.a van Silo, Novritsch etc.

Ik heb zelf nog nooit meegedaan aan Airsoft. Ik ben me wel al aan het inlezen kwa regels en de sport zelf wat het allemaal inhoud etc. Graag zou ik eventueel handige linkjes ontvangen kwa informatie of wat ik zou moeten weten of wat handig is etc.

Welkom! Er bestaat een WhatsApp Groep met mensen uit Noord-Holland. Ook staan we op het forum hier onder Noord Holland Airsoft Squad (NHAS) deze groep is met name gemaakt om af te spreken voor Skirms omdat niet iedereen altijd kan. En zo kunnen mensen toch iemand vinden om af te spreken. Daarnaast kun je ook met vragen terecht en is er meestal wel iemand bereid om te helpen. Dit forum heeft overigens ook genoeg topics en leden om evt vragen te beantwoorden. Mocht je in de WhatsApp groep willen kan je me een PB sturen met je nummer en dan kan ik die evt voordragen aan de oprichters als die nog niet gereageerd hebben hier. @Motorordonhans is 1 van de oprichters.

Welkom op het forum! Kijk ook vooral eens naar mijn beginnershandleiding die op dit forum staat!