Even voorstellen: Steyn

Steyn

Active Member
6 feb 2017
37
5
Trophies
4
Goede middag,

Ik ben Steyn Bieckmann, 18 jaar en kom uit zaltbommel. Sinds een jaar ben ik al heel erg geïnteresseerd in het airsoften, heb namelijk al op verschillende websites replica''s zitten bekijken en heb ook het hele YouTube afgezocht naar goed filmpjes (wat me ook gelukt is:D)

Ben van plan om binnenkort mee te doen aan een skirm en me daar dan aan te melden als introducé. Weet er iemand een leuke maar ook vooral goede skirm waar ik het airsoften kan proberen?
Wat mij heel erg leuk maar ook heel erg handig lijkt is als ik door iemand op sleeptouw genomen word, die kan me dan namelijk het een en ander laten zien op zo''n skirm.

Ook vroeg ik me nog af of er goede airsoft winkels zijn in de buurt van
s-'Hertogenbosch, ik ben namelijk iemand die wel een replica in me handen gehad wil hebben voordat ik hem koop.

Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen, en wie weet zien we elkaar op het veld! :)
 
Laatst bewerkt:
Hey Stey-n! :p:D:rolleyes:

Welkom op het forum!
Je kunt altijd aanhaken als er mensen van het forum naar een skirm gaan, kijk daarvoor even in het Skirm deel van het forum.
Wel moet je jezelf dan even als introduce aanmelden bij het veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState en Steyn
Hey Stey-n! :p:D:rolleyes:

Welkom op het forum!
Je kunt altijd aanhaken als er mensen van het forum naar een skirm gaan, kijk daarvoor even in het Skirm deel van het forum.
Wel moet je jezelf dan even als introduce aanmelden bij het veld.
Okee top, dankjewel
 
Welkom op het forum Steyn! Als je een replica wilt vasthouden kan je dat denk ik het beste op een skirm doen. Of je moet eens naar Graziani in Duitsland gaan, die hebben een hoop replica's. Verder zit er dacht ik niet echt wat in de buurt van Den Bosch.
Binnenkort komt unit 13 ook naar Nederland met hun hoofdwinkel en anders kan je naar bunker501 of anders qtac.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Steyn
Welkom op het forum Steyn! Als je een replica wilt vasthouden kan je dat denk ik het beste op een skirm doen. Of je moet eens naar Graziani in Duitsland gaan, die hebben een hoop replica's. Verder zit er dacht ik niet echt wat in de buurt van Den Bosch.
Binnenkort komt unit 13 ook naar Nederland met hun hoofdwinkel en anders kan je naar bunker501 of anders qtac.
Dan ga ik rondvragen op een skirm welke replica hun mij aanbevelen en of ik ze even vast mag houden. Dankjewel voor je reactie! :)
 

Bijlagen

  • 7e560879bf2becaf7ec92b00c4f86ba8.jpg
    7e560879bf2becaf7ec92b00c4f86ba8.jpg
    18,2 KB · Weergaven: 285
Welkom Steyn! Nog een airsofterrrr!!!
 
Welkom Steyn! Nog een airsofterrrr!!!
Heey Jan,

Heb zitten kijken naar een skirm die deze maand of volgende maand is maar ik wist niet echt welke het beste is om als introducé mee te gaan.....
Welke skirm kan je me aanraden?
 
Heey Jan,

Heb zitten kijken naar een skirm die deze maand of volgende maand is maar ik wist niet echt welke het beste is om als introducé mee te gaan.....
Welke skirm kan je me aanraden?
Ben zelf naar een skirm bij critical hit geweest. Je kan ook wachten op de volgende ACN introduce dag maar weet niet precies wanneer dat is
 
Heey Jan,

Heb zitten kijken naar een skirm die deze maand of volgende maand is maar ik wist niet echt welke het beste is om als introducé mee te gaan.....
Welke skirm kan je me aanraden?
Balls and Arrows of 3Division zijn de standaard opties voor beginners wat mij betreft. Balls and Arrows is meer richting het arcade. 3Division is een mooie serieuzere speelstijl met platoons en teamleaders.