Even voorstellen, Wie ben ik?

SirMech1995

Active Member
1 dec 2017
44
5
Trophies
5
Hallo iedereen,

Mijn naam is Tom, online bekend als: SirMech1995 en ik ben 22 jaar.

Ik kwam deze week op Youtube het kanaal van ACN tegen en daar stond in de beschrijving deze website.

Ik heb al wat ervaring met Airsoft omdat ik het al met een aantal vrienden vaker deed na school, uiteindelijk heb ik mijn replica's weg gedaan wat ik toch wel erg zonde vind geweest. Ik ben nu ook aan het rond kijken voor een nieuwe Airsoft replica, wat erg moeilijk is omdat er zoveel keuze is. Verder vind ik airsoft super gaaf om te doen en het lijkt me ook super om mee te doen aan events.

Wat meer over mij:
Ik ben meestal erg rustig maar als het gaat om een potje airsoft dan kan ik me ook 100% inleven in het spel. Als je mij ook eenmaal een beetje kend en ik jullie ga ik me ook meer openstellen naar iedereen en weet ik zeker dat ik erg veel lol ga beleven aan het Airsoften.

Ik heb momenteel geen auto (Wel een rijbewijs), dus ik zal gebruik moeten maken van het openbaar vervoer. Verder sta ik ook altijd open voor tips & tricks!

Ik ben nog aan het twijfelen of ik een sniper of semi-automatic replica ga halen. Ik vind het erg leuk en spannend om alleen op pad te gaan en mensen uit te schakelen maar om met een team een aanval te plegen vind ik ook super.

Ik hoop dat dit wel genoeg informatie is over mij en als mensen nog vragen hebben, mag je ze altijd gewoon stellen!

tot gauw!

Groeten Tom, (SirMech1995)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom Tom. En voor de duidelijkheid, we spreken hier over replica's, airsoft apparaten of AA's. Dit om ongewenste negatieve publiciteit te voorkomen.

• Leuk
Waarderingen: SirMech1995
Welkom Tom,

Welke omgeving kom je vandaan, zullen wel zat mensen zijn die je mee willen nemen.

• Leuk
Welkom op het forum let er op dat een semi auto aeg wat meer van wordt verwacht dan alleen semi en meer fps. Ik raad je aan om hier goed over na te denken, bij een dmr of sniper setup komt meer kijken in het begin.

• Leuk
Welkom op het forum let er op dat een semi auto aeg wat meer van wordt verwacht dan alleen semi en meer fps. Ik raad je aan om hier goed over na te denken, bij een dmr of sniper setup komt meer kijken in het begin.

Zou je daar wat meer uitleg over kunnen geven?

Groeten,

Tom

Een aeg met meer fps, als in 450 vs 360, zal niet gigantisch veel verder komen omdat er meer bij komt kijken dan alleen de fps voor afstand, dus wil je daar over het algemeen wel wat aan doen ivm dat je een rol hebt waar je minimal engagment distance verder is en er ook wordt verwacht een side arm te dragen (extra kosten).
Snipers geldt hetzelfde voor 99% van de snipers schieten out of the box niet verder dan een AEG op 360 fps.

Oftewel beide hebben upgrades nodig om werkelijk hun rol goed te vervullen. Een Aeg kan je altijd later nog naar een dmr ombouwen dus je kan ook als assault beginnen en het later veranderen. Sniper wil je meestal wel doen, maar dit kan wel op een budget zie het topic erover in algemeen.

Het is meer een waarschuwing dat je er rekening mee houd voordat je er pas te laat achter komt.

Een aeg met meer fps, als in 450 vs 360, zal niet gigantisch veel verder komen omdat er meer bij komt kijken dan alleen de fps voor afstand, dus wil je daar over het algemeen wel wat aan doen ivm dat je een rol hebt waar je minimal engagment distance verder is en er ook wordt verwacht een side arm te dragen (extra kosten).
Snipers geldt hetzelfde voor 99% van de snipers schieten out of the box niet verder dan een AEG op 360 fps.

Oftewel beide hebben upgrades nodig om werkelijk hun rol goed te vervullen. Een Aeg kan je altijd later nog naar een dmr ombouwen dus je kan ook als assault beginnen en het later veranderen. Sniper wil je meestal wel doen, maar dit kan wel op een budget zie het topic erover in algemeen.

Het is meer een waarschuwing dat je er rekening mee houd voordat je er pas te laat achter komt.

Okay, dan ga ik kijken voor een Assault replica, ik heb geen idee hoe ik een replica ombouw en wat daar allemaal bij komt kijken.
Wist niet dat daar zoveel bij kwam kijken (haha), naja dan ga ik dat proberen uit te zoeken!

Heb jij toevallig een aanrader? Ik hoor dat de m16 vaker als starters replica word aangeraden.

Meestal beginnen mensen met een assault rol, maar als je echt wil snipen dan moet je dat gewoon doen, houd er gewoon rekening mee dat je je daar dan wel in moet verdiepen en dat moet je maar net liggen. Iig denk er goed over na.

Meestal starten mensen met een m4 maar wat ik aanraad ligt natuurlijk geheel aan je budget en wat je zelf wil hebben. Kies niet iets omdat iedereen dat doet maar juist iets wat je mooi vind, je moet er zelf de hele dag mee rond lopen.

• Leuk
Meestal beginnen mensen met een assault rol, maar als je echt wil snipen dan moet je dat gewoon doen, houd er gewoon rekening mee dat je je daar dan wel in moet verdiepen en dat moet je maar net liggen. Iig denk er goed over na.

Meestal starten mensen met een m4 maar wat ik aanraad ligt natuurlijk geheel aan je budget en wat je zelf wil hebben. Kies niet iets omdat iedereen dat doet maar juist iets wat je mooi vind, je moet er zelf de hele dag mee rond lopen.

Hmm, Sniper lijkt me super. Ik heb trouwen eerder al is een AR25 gehad maar die bestond uit heel dun plastic, wat erg snel kapot ging. Dat wil ik in ieder geval niet meer! Ik ga wel online wat kijken. Vanaf welk budget krijg je een redelijke replica? al vanaf €100,- ? of zit je dan al snel hoger?

Laatst bewerkt:
150 begint het meestal, vanaf daar heb je aks, maar voor m4 zit je toch wel op de 200. Rond de 100 heb je er een paar maar dat is dan vooral plastic, wel degelijk maar meeste willen wel graag dat hun replica overeenkomt qua materiaal met real steel.

• Leuk
150 begint het meestal, vanaf daar heb je aks, maar voor m4 zit je toch wel op de 200. Rond de 100 heb je er een paar maar dat is dan vooral plastic, wel degelijk maar meeste willen wel graag dat hun replica overeenkomt qua materiaal met real steel.

Okay, nja dan ga ik maar gewoon wat reviews kijken. Ik weet het anders ook niet, haha. Maar bedankt voor de feedback!

Maar welk model wil je en wat is je budget voor puur replica dan kunnen we zeker wel de goede kant op duwen :).

Ik heb een aantal videos op het acn kanaal gekeken en ben er toch van overtuigd dat het me leuker lijkt om te beginnen met een Assault replica, ik ben een colt c7 gewend (i.v.m. mijn werk) dus een replica wat daar op lijkt zou ik willen kopen. mijn budget voor de replica is denk ik max. €300,-

Laatst bewerkt:
Heb je wel leuke velden in de buurt van eindhoven :) jammer dat ik vanuit nijmegen kom anders had je wel kunnen oppikken.

Owja? Nja ik hoop dat ik snel een replica heb gevonden en dat is kan gaan uittesten, haha. hmm, ja erg jammer. Zou wel tof zijn geweest!

Hey!

Zelf kom ik uit helmond en vind ok bijvoorbeeld dat er in helenaveen een heel leuk indoor veld is. Echt een aanrader.

En aangezien je met een replica niet met het OV mag is het wel wijs om met iemand mee te rijden. Neem vooral je tijd voor een replica en kies gewoon iets vets. Als iets heerlijk schiet maar je hem 3x niks vind qua uiterlijk dan ben je er zo op uitgekeken

Welkom in ieder geval!

• Leuk