Even voorstellen, Wie ben ik?

Hey!

Zelf kom ik uit helmond en vind ok bijvoorbeeld dat er in helenaveen een heel leuk indoor veld is. Echt een aanrader.

En aangezien je met een replica niet met het OV mag is het wel wijs om met iemand mee te rijden. Neem vooral je tijd voor een replica en kies gewoon iets vets. Als iets heerlijk schiet maar je hem 3x niks vind qua uiterlijk dan ben je er zo op uitgekeken

Welkom in ieder geval!

Okay, als die zeker de moeite waard is om eens heen te gaan ga ik dat in de toekomst zeker doen! Wist ik niet dat dat niet mogt, nja nu wel (haha). hmm, ik vind het wel lastig een keuze te maken. Klopt ook zeker haha!

Als je nog geld zou willen besparen (50 euro) zou je nog kunnen overwegen degene te nemen zonder het SAEC systeem, dit systeem is leuk voor een snelle veer wissel, maar als je eenmaal de FPS goed hebt afgesteld doe je dit meestal niet en dit kun je laten doen bij gunfire de eerste keer. Alleen als je wil kunnen wisselen tussen een DMR setup en sub 360 FPS setup is het nog een optie maar zelfs dan is in principe een E&C meer dan genoeg. Ik heb zelf de SA-A03 zonder SAEC en hij bevalt goed, ook al is de mijne intern niet stock meer XD.

• Leuk
Waarderingen: SirMech1995
Als je nog geld zou willen besparen (50 euro) zou je nog kunnen overwegen degene te nemen zonder het SAEC systeem, dit systeem is leuk voor een snelle veer wissel, maar als je eenmaal de FPS goed hebt afgesteld doe je dit meestal niet en dit kun je laten doen bij gunfire de eerste keer. Alleen als je wil kunnen wisselen tussen een DMR setup en sub 360 FPS setup is het nog een optie maar zelfs dan is in principe een E&C meer dan genoeg. Ik heb zelf de SA-A03 zonder SAEC en hij bevalt goed, ook al is de mijne intern niet stock meer XD.

Over welke heb je het dan? en de Fps moet 360 zijn? Ik denk dat je deze bedoeld, maar hier zie ik weer niks staan of er een accu bij zit of niet, ik heb geen idee welke accu's er bij horen xd. https://gunfire.nl/product-dut-1152200040-Specna-Arms-SA-A03-carbine-replica.html

Laatst bewerkt:
Nee 360 is de max, maar ik zou hem op 340 laten afstellen dan zit je altijd safe. Klopt misschien zitten er geen accu's bij maar een lipo kost 7 euro per stuk en dan kan je meteen ook een goede lader bestellen bij hobbyking :P. Die bedoelde ik idd.

Nee 360 is de max, maar ik zou hem op 340 laten afstellen dan zit je altijd safe. Klopt misschien zitten er geen accu's bij maar een lipo kost 7 euro per stuk en dan kan je meteen ook een goede lader bestellen bij hobbyking :p. Die bedoelde ik idd.

Lipo? Daar heb ik niet echt veel goede dingen over gehoord over die accu's xd. Als je ze te lang aan de lader laat dat ze kunnen ontploffen enz. haha uhh.. nja ik kijk er wel eens na, even opzoek naar een oplader voor die Lupo's dan.

Nee 360 is de max, maar ik zou hem op 340 laten afstellen dan zit je altijd safe. Klopt misschien zitten er geen accu's bij maar een lipo kost 7 euro per stuk en dan kan je meteen ook een goede lader bestellen bij hobbyking :p. Die bedoelde ik idd.

En weet jij dan ook toevallig welke lipo ik moet hebben en welke lader, als jij het weet hoef ik dat niet allemaal op te zoeken, haha.

Lipo? Daar heb ik niet echt veel goede dingen over gehoord over die accu's xd. Als je ze te lang aan de lader laat dat ze kunnen ontploffen enz. haha uhh.. nja ik kijk er wel eens na, even opzoek naar een oplader voor die Lupo's dan.

Geweldig, bang makerij waar weer niks van klopt, een fatsoenlijke lader gebruiken en er normaal mee om gaan en je hebt nooit problemen.

Batterij: https://hobbyking.com/nl_nl/turnigy-nano-tech-1200mah-2s-25-50c-lipo-airsoft-pack.html, lader ligt aan hoeveel je er aan wilt uitgeven.

Welkom, ben zelf ook in het bezit van een Specna Arms als eerste replica en het is zeker geen verkeerde keuze geweest. Moet er nog mee skirmen maar dat gaan binnenkort zeker gebeuren zodra ik de rest van mijn gear binnen heb

• Leuk
Waarderingen: SirMech1995
Welkom, ben zelf ook in het bezit van een Specna Arms als eerste replica en het is zeker geen verkeerde keuze geweest. Moet er nog mee skirmen maar dat gaan binnenkort zeker gebeuren zodra ik de rest van mijn gear binnen heb

Heey, dankjewel! ow tof, ik kan niet wachten tot ik hem binnen heb.