Even voorstellen zeker ......

Rixs

Member
14 jun 2023
10
0
Trophies
1
Mijn naam is Rick, nickname Rixs, online gaming Voyager_nl
Ik ben 47 jaar oud en marktkoopman in stoffen.
Woonachtig in Zuid Limburg.

Ik ben gegrepen door het Airsoften en ik wacht op dit moment op de VOG zodat ik verder met het aanvragen van NABV.

Beginnen met een sidearm en dan verder ...... Zal een dure hobby worden.:)
 
Welkom Rick, het kan inderdaad aardig in de kosten lopen wat voor sidearm ga je halen of ben je nog aan het kijken?
 
Hey Rick. Welkom.
Even afhankelijk wat je wil gaan doen met airsoft. Als dat skirms zijn, raad ik je aan om eerst een lange replica te kopen en die korte nog even te laten zitten. Je kunt beter wat meer €€€ in een fijne geweer replica stoppen om mee te beginnen.
 
Welkom Rick, het kan inderdaad aardig in de kosten lopen wat voor sidearm ga je halen of ben je nog aan het kijken?

Ik heb de Tokyo Marui M&P9L besteld, erg benieuwd of alles goed gaat met verzending
 
Hey Rick. Welkom.
Even afhankelijk wat je wil gaan doen met airsoft. Als dat skirms zijn, raad ik je aan om eerst een lange replica te kopen en die korte nog even te laten zitten. Je kunt beter wat meer €€€ in een fijne geweer replica stoppen om mee te beginnen.

Op dit moment speel ik nog alleen indor, bv komende 9 juli bij unit13
In de toekomst wil ik ook naar buiten en de bossen in.
Ik snap wat je bedoelt om een langere gun te kopen. Ik ben ook aan het kijken naar een mk18 mod1 gbbr
Zeker ben ik er nog niet van.