Even voorstellen

SolidusSnake

New Member
10 feb 2017
4
0
Trophies
1
Hi allemaal.

Ik ben Youri uit Alblasserdam. Ik ben nog niet begonnen met airsoft maar ga in maart mijn eerste tryout doen. Ik heb het al heel lang zitten overwegen maar nooit de tijd en financiële middelen voor gehad.

Dus voorlopig ga ik eens lekker rondlezen in het forum aangezien er genoeg te vinden is. Welk merk goed is en waarop te letten. En alle andere randzaken :)

Hey, ik ben ook nieuw in het airsoften. Morgen ga ik voor het eerst echt naar een veld :)
Heb het ook een tijdje zitten overwegen (Ik was 13 toen ik voor het eerst in airsoft in aanmerking kwam), maar weet al 90% zeker dat ik dit wil.
Gewoon goed sparen, ik ga ook niet meteen hard er in ;)

• Leuk
Waarderingen: SolidusSnake
Ja ik begin inderdaad eerst met outfit ( shirt broek schoenen bril en handschoenen ) voor de maart tryout. Aangezien dat altijd nog voor andere doeleinden te gebruiken is. En tot die tijd veel lezen over welk merk replica voor budget van 250€ goed is. Lees veel over G&G in de m4/m16 range. Zat nog te twijfelen tussen m4/m16 en G36 maar vind de m4 er toch beter uitzien.

En dan na de tryout als het bevalt inschrijven nabv. En de rest van de spullen gaan verzamelen :)

Ja ik begin inderdaad eerst met outfit ( shirt broek schoenen bril en handschoenen ) voor de maart tryout. Aangezien dat altijd nog voor andere doeleinden te gebruiken is. En tot die tijd veel lezen over welk merk replica voor budget van 250€ goed is. Lees veel over G&G in de m4/m16 range. Zat nog te twijfelen tussen m4/m16 en G36 maar vind de m4 er toch beter uitzien.

En dan na de tryout als het bevalt inschrijven nabv. En de rest van de spullen gaan verzamelen :)

Welkom !, leuk te lezen dat andere de zelfde vragen/afwegingen aan het maken zijn ( M4 of niet ). in mijn geval heb ik de tik dat als alles naar rechts gaat ik naar links wil, dus ben aan het kijken naar iets wat geen M4 is ;). succes met je zoektocht. gr. Alex

PS: @Vladimir tnx voor de tip.

• Leuk
Waarderingen: SolidusSnake en Vladimir
Welkom op het forum! Goed om eerst met veel research te beginnen (en je dan ook uiteindelijk aan je plan te houden =P).
Veel succes iig, en als je vragen hebt kan je ze altijd stellen ^^

@Alex X als je echt links wilt gaan moet je een AK kopen =P

• Leuk
Waarderingen: Camilo en SolidusSnake