"even voorstellen"

Dennis87

New Member
26 feb 2017
1
0
Trophies
1
hallo allemaal!

Ik ben Dennis, 29 jaar en woon in Amersfoort. Ik volg al geruime tijd met veel enthousiastme de opmars van het airsoften!
Ik heb besloten om me hier meer in te willen gaan verdiepen en kwam in de youtube filmpjes er achter dat er ook acn introducé dagen worden gehouden.
Mijn grote vraag is dan ook of er al bekend is wanneer de eerst volgende is?

Gr Dennis

Hey Dennis, welkom op het forum!

De exacte datum van de volgende introdag is nog niet bekend, maar deze zal in ieder geval voor de zomer plaatsvinden.
Houd het forum in de gaten en je ziet het vanzelf voorbij komen. ;)

En als je nou echt niet kan wachten kan je ook zelf al eens als intro naar een organisatie die replica's verhuurt, zij schrijven je dan voor die ene dag in bij de NABV en je kan daar een complete kit huren. Kijk bijvoorbeeld hier of hier.

Ikzelf zit ook te trappelen om te beginnen. Voor zover ik het lees op diverse sites kun je bij Critical Hit gewoon meedoen als intro op bijna elk weekend. Hoe het verder in zijn werk gaat weet ik niet exact dat probeer ik zelf ook uit te vinden.

Welkom Dennis op het gezelligste forum van Airsoft. Veel plezier met de sport en als je vragen hebt stel ze gerust er is altijd wel iemand die je kan helpen.

Welkom op het forum! Bij bijna elk veld kan je je inschrijven als introducé. Dit kan je zonder NABV pas 6x per jaar doen.
Je kan daar dan een huursetje krijgen. Meestal is dat rond de 30 euro en bestaat vaak uit een replica en bril of soms iets meer (ligt aan de organisatie).
Er gaan vaak genoeg mensen van het forum en daarbij kan je altijd aanhaken (zie skirm-subforum).
Balls and Arrows hebben ook speciale skirms voor beginners, daarvoor moet je op hun site kijken wanneer dat is.

Welkom op het forum! Bij bijna elk veld kan je je inschrijven als introducé. Dit kan je zonder NABV pas 6x per jaar doen.
Je kan daar dan een huursetje krijgen. Meestal is dat rond de 30 euro en bestaat vaak uit een replica en bril of soms iets meer (ligt aan de organisatie).
Er gaan vaak genoeg mensen van het forum en daarbij kan je altijd aanhaken (zie skirm-subforum).
Balls and Arrows hebben ook speciale skirms voor beginners, daarvoor moet je op hun site kijken wanneer dat is.
Klopt. Ik ga op de 28e heen als Intro naar Outpost Delta 19 en hoop dat ik er goed word opgenomen haha. Maar dat komt vast goed. Iedereen hier is erg behulpzaam.

Als je niet behulpzaam bent dan ben je ook geen echte airsofter =P
We zijn hier geen League of Legends spelers.
Hahaha. Ik vind het om eerlijk te zijn ook niet meer dan normaal. Ik bedoel als ik veel niet weet en dan dingen ga doen die niet mogen verpest dat ook het spel voor de ervaren spelers. Dat lijkt me niet de bedoeling. Fair play is wel Key!

Welkom Dennis87 op dit awesome forum.
Deze sport/hobby grijpt je en sleurt je gegarandeerd alle speelvelden over.
Bijna iedereen die ermee in aanraking zijn gekomen kunnen dat beamen.
Het begint altijd bescheiden met een budget vriendelijke main replica en misschien al gelijk een side-arm.
En het eindigt ongeveer met zoiets als dit.

SAM_3519 - Copy.JPG

Nouja,eindigt???
Niet echt.
Zeker als het aan mijn vrouw ligt niet! :confused:

We hebben er 2.
Eentje is een beetje niet helemaal goe meer.
Is gevallen en nu feed hij niet geweldig meer.
Maar hij is nog speelbaar.
Misschien een leuk projectje voor je?
Zoja,pb mijn vrouw dan ff want de scorpions zijn allemaal van haar.;)

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Heb geen budget meer voorlopig =P
Post morgen wel ff waarom xD /back to topic

Welkom! Wat tof dat je deze sport en onze introducédag hebt ontdekt.