Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter m00n
  • Startdatum Startdatum

m00n

Member
15 aug 2017
8
8
Trophies
4
Beste Forumleden,

Ik ben Marc, 33 jaar, en sinds dit jaar begonnen met airsoft (verzamelen van de benodigde gear).

Oorspronkelijk begonnen met als camo Olive drab, maar dit al snel vervangen voor Multicam. Dit omdat er aan aantal combie's met multicam te doen zijn dit mij aanspreekt. Multicam + Black Combat Shirt, Multicam + Wolf Grey, Multicam + M81 en ga maar door :).

Mijn primary is een Tokyo Marui M4 CQBR Next Gen Recoil Shock (gekocht bij Fire-Support.co.uk), voorzien van een FPS mod + stock LiPo mod zodat ik er gewoon DEANS LiPo's in kan hangen. Voor de rest is de oorspronkelijke rail vervangen met een Daniel Defense MK18 rail. Daarnaast zit er nog een Magpul MBUS Front & Rear sight + Magpul RVG grip op. Als sight een Aimpoint T1.

Mijn secondary is een Tokyo Marui M9 US 2016 (tevens gekocht bij Fire-Support.co.uk). Nog volledig stock.

Een aantal weken geleden mijn eerste CQB Skirm gehad bij Ghost Town. Onwijs naar mijn zin gehad en het is natuurlijk de bedoeling dit met regelmaat te gaan doen.

Mochten er vragen zijn hoor ik het graag!

m00n

• Leuk
Waarderingen: Jan en Sadiek
Welkom op het forum! Mooie verzameling heb je zo al ^^
TM is idd erg fijn spul.

• Leuk
Waarderingen: m00n
Welkom!! Een m9 en een M4! Heel goede keuze ;) De m4 zat ik ook een tijdje terug naar te kijken. Die blowback schijnt echt leuk te zijn!

• Leuk
Welkom :) Leuk dat je je ff hebt voorgesteld! Veel plezier in de sport!

• Leuk
Thanks all! Zeker zeer tevreden met mijn TM MK18. Nu hopen dat ik ergens een BTC mosfet kan scoren dan wordt ie helemaal top!

Hey welkom op het forum! Heb zelf een TM G17, en die bevalt me erg goed (zelfs als Rus-Softer haha :P)

• Leuk