Even voorstellen :)

willemvz

New Member
3 sep 2014
3
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2" style="font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">Hallo Allemaal,</font>
Ik lurk hier al een tijdje rond en zal me maar eens voorstellen :)
Mijn naam is Willem ben 29 en woon in Amersfoort.Ik werk als systeembeheerder en ben een aantal jaar geleden in aanraking met airsoft d.m.v redwolf airsoft filmpjes op youtube. Ik heb hier verder nooit wat mee gedaan omdat airsoft in nederland niet legaal was en belgie niet om de hoek ligt. Nu ben ik kort geleden erachter gekomen dat airsoft al een tijdje legaal in nederland mag en had gelijk mijn nabv aangevraagt.
Ondertussen al 2 keer bij Balls and Arrows geweest en gelijk verslaafd :)
Mijn replica is een Specna Arms SA-B03 met een aantal upgrades:Modify Hopup chamberModify flat hop buckingM110 springDe replica schiet momenteel rond de 347 fps en hier komt nog een nieuwe inner barrel in (Ben nog aan het rondkijken wat ik hierin ga zetten)
Als sidearm heb ik een Kjw kp02 P226
Nou hoop jullie eens tegen te komen op een airsoft locatie in nederland :)
Hier nog een actie schot(Ja weet dat ik me arm niet goed heb:) )
<font face="monospace">
9BhXtLL.jpg
</font>
 
Welkom op het forum Willem.
Tja het is ook niet zo raar dat je ook al verslaafd bent. Dat effect heeft airsoft op de meesten ;)
Ben je toevallig op de intro skirm van Toothsquad geweest? Je komt me enigs sinds bekend voor op de foto namelijk...
Zo te zien ben je ook wel aardig handig, of durf je dingen snel uit elkaar te halen, als ik lees dat je al het één en het ander hebt geupgraded.  Maar 347 FPS met een M110... Dan laat je airseal nog wel wat te wensen over. Dit zeg ik niet om je replica af te kraken. Maar om het volgende leer punt aan te duiden ;)  .. Dus daar zal je nog een keer naar kunnen kijken..
Tot in het veld!
Groeten,
Evil 
 
Nee ik was niet op de skirm van toothsquad :)