<font face="Arial, Verdana" size="2" style="font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">Hallo Allemaal,</font>
Ik lurk hier al een tijdje rond en zal me maar eens voorstellen
Mijn naam is Willem ben 29 en woon in Amersfoort.Ik werk als systeembeheerder en ben een aantal jaar geleden in aanraking met airsoft d.m.v redwolf airsoft filmpjes op youtube. Ik heb hier verder nooit wat mee gedaan omdat airsoft in nederland niet legaal was en belgie niet om de hoek ligt. Nu ben ik kort geleden erachter gekomen dat airsoft al een tijdje legaal in nederland mag en had gelijk mijn nabv aangevraagt.
Ondertussen al 2 keer bij Balls and Arrows geweest en gelijk verslaafd
Mijn replica is een Specna Arms SA-B03 met een aantal upgrades:Modify Hopup chamberModify flat hop buckingM110 springDe replica schiet momenteel rond de 347 fps en hier komt nog een nieuwe inner barrel in (Ben nog aan het rondkijken wat ik hierin ga zetten)
Als sidearm heb ik een Kjw kp02 P226
Nou hoop jullie eens tegen te komen op een airsoft locatie in nederland
Hier nog een actie schot(Ja weet dat ik me arm niet goed heb
)
<font face="monospace">
</font>
Ik lurk hier al een tijdje rond en zal me maar eens voorstellen

Mijn naam is Willem ben 29 en woon in Amersfoort.Ik werk als systeembeheerder en ben een aantal jaar geleden in aanraking met airsoft d.m.v redwolf airsoft filmpjes op youtube. Ik heb hier verder nooit wat mee gedaan omdat airsoft in nederland niet legaal was en belgie niet om de hoek ligt. Nu ben ik kort geleden erachter gekomen dat airsoft al een tijdje legaal in nederland mag en had gelijk mijn nabv aangevraagt.
Ondertussen al 2 keer bij Balls and Arrows geweest en gelijk verslaafd

Mijn replica is een Specna Arms SA-B03 met een aantal upgrades:Modify Hopup chamberModify flat hop buckingM110 springDe replica schiet momenteel rond de 347 fps en hier komt nog een nieuwe inner barrel in (Ben nog aan het rondkijken wat ik hierin ga zetten)
Als sidearm heb ik een Kjw kp02 P226
Nou hoop jullie eens tegen te komen op een airsoft locatie in nederland

Hier nog een actie schot(Ja weet dat ik me arm niet goed heb

<font face="monospace">