Even Voorstellen

Op zich is dat geen verkeerde replica maar als je startersreplica-budget €350 is, zijn er ook nog wat andere merken waar je naar zou kunnen kijken. ICS, Ares amoeba serie, VFC vr 16 bijvoorbeeld.

• Leuk
Waarderingen: Bally1337
Je zou ook eens bij PiroSport kunnen kijken. Die voeren tegenwoordig een M4 replica van Modify, bekend van de upgrade parts. Weet niet wat de prijs daarvan precies is, maar wat ik mij ervan herinner was die aardig in de buurt van de G&G

• Leuk
Waarderingen: Bally1337
Ik heb inmiddels een AEG aangeschaft!

Afgelopen zaterdag naar Oldenzaal gereden om een bezoek aan bunker501,na een helse rit over de duitse 31 (Aquaplaning terwijl je 60 rijd tijdens een gigantische wolkbreuk) en 2 uur verder heel bij de winkel aangekomen.

Kom daar binnen en zie direct de muur replicas aan mijn rechterkant en voel me als een kind in een snoepwinkel.
Daar even rondgekeken en toen met 1 van de medewerkers een x aantal replicas bij langs .
Hij nam echt alle tijd voor mij en dat was echt wel fijn, hij gaf me ook eerlijk en duidelijk antwoord op vragen die ik had.
Uiteindelijk uitgekomen op een g&g cm16 srxl red edition,vond de rode accenten op de replica wel wat unieks hebben.
Ook de interne onderdelen zijn al licht geuprade plus genoeg onderdelen om hem nog acurater en constanter te maken.

Nu de andere gear bij elkaar verzamelen en maar eens een skirm bezoeken!

(zit op de pc dus maar snel een foto van internet geplukt)
47752.jpg

• Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL