Even voorstellen

Multi

Member
7 feb 2018
9
4
Trophies
2
Hoi,

Ik ben Anthony, ben 20 jaar oud en kom uit lelystad (Flevoland).
Ik ben geïntresseerd geraakt in airsoft op me 18de nadat ik uitvond dat er een airsoft veld 500m van mijn huis vandaag ligt en ik heb daar een keer aan een introductie skirm meegedaan maar door school zaken had ik er destijds geen tijd voor om alles te regelen, nu gelukkig dus wel en ben mijn gear nu aan het kopen om zo vanaf april te beginnen of misschien eerder. Ben alleen op 1 groot probleem gestuit.

Ik heb een AA gekocht de €179 M15 Armalite van ASG met grip, oplader en batterij + nog een red dot en een bril. de batterij moet in de stock gedaan worden maar de handleiding kan ik niet uithalen op welke manier dat moet. de kabel van de batterij heeft al voordat ik ermee begon een paar sneetjes erin zitten. als ik de batterij volgens het boekje erin doet gaat het AA** af ook al staat het wapen op safe?????? (hoort dit??) en als ik het volgens de filmpjes erin probeer te doen krijg ik de stock er niet ingedrukt simpelwg omdat er iets vast zit. dus ik zit hier op het moment met een AA die niet naar behoren werkt of misschien doe ik iets fout maar na 2 uur er mee gezeten te hebben en allerlij filmpjes bekeken te hebben ben ik er nog niet wijser op geworden. heeft iemand hier ervaring mee???? zie ik iets niet wat ik hoor te doen?


(de bescherm stukjes waar je je batterij mee kan vastmaken zodat ze er niet uit vallen zitten bij mijn AA ook muurvast)

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen want anders word dat een hele vervelende treinrit naar de winkel terug.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum.

Als er geen mosfet in zit dan kan de enigste logische reden voor constant vuren zijn dat er kortsluiting is in de bedrading. Afhankelijk van de batterij moet deze of in het midden in de buffertube of in de crane stock over het algemeen in de zij stukken en dan zo dat de sluiting in het midden zit.
 
Welkom op het forum.

Als er geen mosfet in zit dan kan de enigste logische reden voor constant vuren zijn dat er kortsluiting is in de bedrading. Afhankelijk van de batterij moet deze of in het midden in de buffertube of in de crane stock over het algemeen in de zij stukken en dan zo dat de sluiting in het midden zit.

Er zit een mosfet in de AA als ik het goed heb gelezen op de beschrijving. bij de crane stock plaats ik ook de batterij in de zij stukken en ik moet ze via de achterkant erin steken. maar er staat niks over hoe ze erin moet of met bedrading naar voren of achterin. maar als ik dan elke keer de crane stock probeer terug te plaatsen dan gaan de batterijen ook mee en komt de stock niet in de klik terecht omdat de batterijen dan tegen de achterkant zitten of de bedrading zit dan in de weg.
 
Als het een fet is kan deze ook goed gaar zijn, een mosfet blijft bij het kapot gaan vaak in een gesloten stand staan en stopt dus niet met geleiden van stroom, zult er dus toch mee terug naar de winkel mee moeten. Je moet de bedrading aan de achterkant hebben en dan aansluiten, het kan dan idd zijn dat het niet helemaal naar voren kan, maar zou wel redelijk vrij moeten kunnen bewegen over het grootste stuk van de buffertube.
 
Welkom! Veel succes met je replica hopelijk heb je nog garantie!

Verder spreken wij met Airsoft niet over een wapen, maar over een Replica. Klinkt wat minder radicaal voor buitenstaanders :p
 
Welkom! Veel succes met je replica hopelijk heb je nog garantie!

Verder spreken wij met Airsoft niet over een wapen, maar over een Replica. Klinkt wat minder radicaal voor buitenstaanders :p
Dus.... AA mag niet? airsoft apparaat? had gelezen op een forum of gebruik aa of replica? heb een jaar garantie ook de aa is net 5 uurtjes binnen.
 
Dus.... AA mag niet? airsoft apparaat? had gelezen op een forum of gebruik aa of replica? heb een jaar garantie ook de aa is net 5 uurtjes binnen.

Airsoft Apparaat en Replica kan allemaal :) Aah ik zie het al, je bent op 1 plek AA vergeten te schrijven, en heb toevallig alleen die gezien xD
 
Weten jullie toevallig de link van waar ik naar airsoft teams of mensen die noobs willen leren kan vinden. mijn webpagina laad niet helemaal (heb al weken last ervan bij bepaalde forums) ben met airsoft gestart ook helemaal alleen en ken verder niemand die het ook doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Hey! Hier kan je je opgeven als beginner om mee te gaan met iemand. https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/mee-airsoften-als-introducee-beginner-thread.3227/

Ook zijn er altijd mensen die je op dit forum om hulp kan vragen. Gewoon een post maken in het juiste topic en de reacties komen vanzelf! Als je mee wilt skirmen met iemand moet je even het skirm topic in de gaten houden. Dan kan je daar zien waar iedereen naartoe kan, en dan kan je altijd mee. Iedereen zal je op sleeptouw willen nemen!
 
Hey! Hier kan je je opgeven als beginner om mee te gaan met iemand. https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/mee-airsoften-als-introducee-beginner-thread.3227/

Ook zijn er altijd mensen die je op dit forum om hulp kan vragen. Gewoon een post maken in het juiste topic en de reacties komen vanzelf! Als je mee wilt skirmen met iemand moet je even het skirm topic in de gaten houden. Dan kan je daar zien waar iedereen naartoe kan, en dan kan je altijd mee. Iedereen zal je op sleeptouw willen nemen!

Bedankt,

ik zal daar reageren als ik eenmaal mijn aa heb laten nakijken in de winkel want de stock gaat gewoon weg niet vast en de kabels van de aa zijn niet van goede lengte en de batterijen bewegen extreem erg en drukken de achterkant van de stock eruit. helaas dan maar weer. heb altijd wel ongeluk met aankopen via webshops. nu moet ik dus 2 uur met het ov gaan reizen om bij de winkel te komen.
 
Bedankt,

ik zal daar reageren als ik eenmaal mijn aa heb laten nakijken in de winkel want de stock gaat gewoon weg niet vast en de kabels van de aa zijn niet van goede lengte en de batterijen bewegen extreem erg en drukken de achterkant van de stock eruit. helaas dan maar weer. heb altijd wel ongeluk met aankopen via webshops. nu moet ik dus 2 uur met het ov gaan reizen om bij de winkel te komen.

Heb je geen garantie meer dan? Als het zo niet bevalt zou ik hem terug sturen.. Waar heb je hem gekocht?
 
Heb je geen garantie meer dan? Als het zo niet bevalt zou ik hem terug sturen.. Waar heb je hem gekocht?

Ik heb het bij shogun gekocht en heb de aa vandaag binnen gekregen en heb 1 jaar garantie. maar sinds ik in lelystad woon en de winkel in wormerveer ligt en ik geen verzendkosten wil betalen voor het pakket moet ik helaas tot woensdag wachten tot mijn pa mij erheen kan rijden zodat ze het na kunnen kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Welkom,
Jammer dat je meteen pech hebt. Bij liep ook niet alles meteen van een leien dakje, de winkel waar ik het gekocht heb, heeft natuurlijk netjes alles meteen op gelost. Voordeel is wel dat het nog geen 5km bij mij verderop is.