Even voorstellen

VictorP

New Member
12 apr 2018
4
1
Trophies
2
Hoi allen,

Mijn naam is Victor, ik ben 25 en woon in Zoetermeer (zuid holland). Al een behoorlijke tijd ben ik geinteresseerd in airsoften maar helaas heb ik dit tot op heden nog nooit gedaan.

Ik zou het graag eens willen proberen maar ik heb geen vrienden die deze sport beoefenen. Om deze reden was ik benieuwd hoe iemand zoals ik zou kunnen starten en/of ik een keer mee kan met iemand als introduce?

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Welkom!

Hou mooi het skirm topic in de gaten wanneer je iets leuks vind kan je altijd vragen of je iets kan lenen van andere leden. Ook kan je vaak bij organisaties replicas huren, dan krijg je de replica op locatie en kan je die mooi gebruiken voor je eerste skirm!

• Leuk
Waarderingen: VictorP
Welkom op het forum, er zijn altijd genoeg opties om hier op het forum bij mensen aan te sluiten en zo de sport een test run te geven. Kijk anders eens in het skirm topic, voor de komende weken staan er weer een aantal skirms gepland waar mensen heen gaan.

• Leuk
Welkom op het forum!
zoals de meesten al zeiden kun je beste het skirmboard in de gaten houden.

Verder zou ik je eerste (en misschien verder) skirm niet met eigen gear spelen, probeer het eerst uit.
volgens mij is zoetemeer opzich wel een degelijke plek om eens een skirmpje te pakken :D

• Leuk
Welkom naamgenoot,

Heb je al een idee voor je eerste skirm??? Buiten of toch iets als cqb?

Voor mijn eerste keren ben ik alleen naar een skirm gegaan. Je kunt altijd vrij makkelijk bij een groepje aanhaken en meedraaien. Verder zoals boven aangegeven, het skirm subforum in de gaten houden... en dan spreek je op de skirm af met een forum groepje.

• Leuk
Welkom naamgenoot,

Heb je al een idee voor je eerste skirm??? Buiten of toch iets als cqb?

Voor mijn eerste keren ben ik alleen naar een skirm gegaan. Je kunt altijd vrij makkelijk bij een groepje aanhaken en meedraaien. Verder zoals boven aangegeven, het skirm subforum in de gaten houden... en dan spreek je op de skirm af met een forum groepje.

Leuke reactie terug, tot op heden zijn ze allen zeer positief. Mij leek cqb makkelijker op de een of andere manier. Wat is een beginner aan te raden?

Welkom op het forum!
zoals de meesten al zeiden kun je beste het skirmboard in de gaten houden.

Verder zou ik je eerste (en misschien verder) skirm niet met eigen gear spelen, probeer het eerst uit.
volgens mij is zoetemeer opzich wel een degelijke plek om eens een skirmpje te pakken :D

Prima tip, zo ver ik kan zien is er geen plek in zoetermeer om een skirm te bezoeken. Maar reizen is op zich voor mij geen probleem.

Puur persoonlijk. Ik vind cqb helemaal niks, en doe eigenlijk alleen woodland skirms.

Qua locatie kun je terecht in Leiden, Den Haag of Woerden ( zie ook airsoft locaties op het forum). Ik zelf ga meestal naar balls and arrows bij Lelystad. Of Dark Forest bij Ulicoten.

Ohja, d’r komen ook meerdere forum leden uit Zoetermeer. O.a. @Camilo, @wessel9849 , @Suriana , ff zoeken op het forum.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Puur persoonlijk. Ik vind cqb helemaal niks, en doe eigenlijk alleen woodland skirms.

Qua locatie kun je terecht in Leiden, Den Haag of Woerden ( zie ook airsoft locaties op het forum). Ik zelf ga meestal naar balls and arrows bij Lelystad. Of Dark Forest bij Ulicoten.

Ohja, d’r komen ook meerdere forum leden uit Zoetermeer. O.a. @Camilo, @wessel9849 , @Suriana , ff zoeken op het forum.

Klinkt goed, bedankt voor de tips. Bedankt voor het taggen van mensen trouwens :-)

Welkom Victor,
Net zo simpel als je nu het forum binnenvalt zo ook gewoon aanmelden voor een skirm waar ze een huurkitje voor je hebben. Zo ben ik ook indoor begonnen en buiten bevalt me net zo goed. Weet wel waar je aan begint, airsoft is meer verslavend dan de meeste drugs:)

• Leuk
Welkom. Er zijn in de regio een berg mensen die vaak gaan skirmen en je kan altijd aansluiten.

• Leuk