even voorstellen

16 jun 2018
12
1
Trophies
5
hey allemaal

nou mijn naam is Richard Weterings. ik ben 37 jaar,
en ben een trotse vader van 3 mooie dames en kom uit de omgeving groningen.

ben oud militair met 13 jaar dienst ervaring.
heb div. uitzendingen gehad en had het na de de laatste uitzending helemaal gehad.
ik ben sinds 2013 de dienst uit maar mn hart trekt nog helemaal naar het vak.
op deze manier wil ik gewoon weer een stukje oppakken naar iets van wat ik ken.

ik denk dat airsoft een mooie uitlaatklep is voor me
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Welkom! Altijd groot respect voor veteranen. Ik hoop dat je je uitlaatklep hebt gevonden.
 
Welkom. Als ex militair weet ik hoe het is, dat verlangen terug naar defensie. In 2011 er uit gegaan maar zou best wel weer terug willen.
(helaas) geen uitzending mee kunnen pakken in die 7,5jaar. Heb mooie maar ook erge verhalen gehoord van mijn collega geniesten
 
verhalen genoeg hier :) kan er wel een boek over schrijven. en ik weet nog niet of het een uitlaatklep is eerst maar een replica aanschaffen en een skirm mee draaien
 
Welkom op het forum! Van een veteraan in de aangetrouwde familie heb ik de hele mik die die nog had liggen gekregen. Had zelf nog zijn kogelwerend vest liggen met platen. Hij heeft ook geairsoft, maar volgens mij was dit toch te confronterend voor hem plus niet te combineren met werk en gezin. Als je zelf nog kit heb liggen, het is ideaal voor airsoft. Trek je dpm aan je qua uniform zit je al helemaal goed. Een diemaco word moeilijker, niemand maakt de opvallende handguard etc. Maar ik weet dat mensen deze wel hebben ge 3d print en ik zie ze nog wel eens tweedehands langskomen.
 
is die compatible met een 11.1 lipo ? en is het een redelijke replica ? het is een eerste replica omdat ik geen behoefte heb om spul te huren , en als het me bevalt upgrade ik hem wel :)
 
Het zou moeten kunnen, er zit een mosfet in die het aankan, in theorie. Ik zou het niet wagen. Bovendien is een 7.4v in bijna alle gevallen voldoende. Is het een goede beginner? Ikzelf zou als je me echt zou forceren om een m4 te kopen, een g&g combat machine m4 nemen zonder etu mosfet erin, of een specna arms core m4, of een specna arms standaard lijn m4.

Heb je meer geld? Krytacs zijn zeer degelijk zonder upgrades, idem voor de vfc avalon lijn. g&p's zijn ook zeer degelijk replica's, net zoals ics's
 
Welkom Richard,

Ook hier jeukt het defensie hart af en toe nog :) Was toch een compleet unieke wereld waarin we mochten 'werken'.

Ik loop ook in mijn woodland tenue rond van de baas, en wil uiteindelijk denk ik naar milsim toe, om het nog realistischer te maken.
Wie weet komen we elkaar een keer tegen op een skirm!

Ik loop overigens met een G&G TR15 Raider XL, maar mij wordt aangeraden om gewoon met een 7,4 lipo te lopen. Mocht ik dan dingen missen en uiteindelijk gaan upgraden kan een 11,1 altijd nog. (ivm meer slijtage aan de gearbox, etc)
 
hey eraser aangenaam kennis te maken. ben benieuwd of we elkaar eens tegen komen lijkt me wel leuk hahahaha kom uit groningen dus weet niet of er veel airsofters in de regio wonen maar leer vanzelf wel wat mensen kennen op de skirms.
mn eerste skirm zal zijn wanneer ik mn NABV pas heb. maar waar heb nog geen flauw idee.
ben nog ff lekker aan het neuzen welk replica ik aanschaf. maar alle tips zijn natuurlijk welkom.
 
Ook welkom namens mij. Hier nog zo'n muppet die 10 jaar bij de KL heeft gezeten.