Even voorstellen

BlackSheep

Member
7 aug 2018
5
1
Trophies
2
Ik ben Diego van Tholen, 34 jaar en woon in Den helder.

Terug in 2015 ben ik in aanraking gekomen met Airsoft via een maat van me.
Ben sinds dien helemaal verliefd geworden op de sport;)
Jammer genoeg ben ik de laatste tijd niet meer wezen airsoften vanwege te weinig tijd en energie.
Je kent het lange dagen en veel aan je hoofd.

Tot ongeveer week geleden.
Een collega had me mee gevraagd naar een skirm bij de Ball and Arrows.
Toen had ik het virus direct weer te pakken.
En zoals een virus zich verspreid, zo ook meerdere collega's en vrienden aangestoken:)

Natuurlijk lid van de NABV en inmiddels een aantal replica's in bezit:
- TM G18c
- TM VSR10 Gspec
- TM MK23
- Umarex UMP 45

Kwa Gear heb ik Multicam woodland/ Desert/ Woodland camo/ Ghillie suit.

Na echt een lange tijd (1jaar) niet te hebben geairsoft was het de vraag of al me apparaten nog werkte na behoren...

Van de 6 greengas magazijnen deed er 1 magazijn het niet meer naar behoren en wat blijkt dat was net de ene die green gas erin had de gasvalve rubber was uitgedroogd en sluiten niet meer goed af!

  • Dus een handige TIP altijd je greengas magazijn met vol met greengas druk bewaren!


Tot zo ver mijn (korte) introductie ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Schutter
Hey allemaal,

Ben al een tijdje uit de relatie geweest en vroeg me af wat ik allemaal heb gemist in de tussentijd......
Ik ben wel benieuwd waar hebben jullie heel veel moeite mee??


groetjes Diego
 
z
Welkom op het forum!

Hey,

Ben al een tijdje uit de relatie geweest en vroeg me af wat ik allemaal heb gemist in de tussentijd......
Ik ben wel benieuwd waar hebben jullie heel veel moeite mee??
En welke parts of nieuwe spulletje uit zijn gekomen de laatste tijd?
Waar is vee vraag naar kwa spullen?
 
Welkom op het forum en terug bij de hobby
Hey,

Ben al een tijdje uit de relatie geweest en vroeg me af wat ik allemaal heb gemist in de tussentijd......
Ik ben wel benieuwd waar hebben jullie heel veel moeite mee??
En welke parts of nieuwe spulletje uit zijn gekomen de laatste tijd?
Waar is vee vraag naar kwa spullen?
 
Mensen kunnen gewoon alle posts lezen dus je hoeft niet hetzelfde vragen aan elke persoon in een apart bericht. Voor de rest is je vraag beetje vaag, vooral het eerste en er is een hoop nieuw uitgekomen, maar dat is toch ook wel uit te vinden via het internet?
 
ok.. dus er is niet echt iets waar momenteel veel mensen mee spelen kwa upgrade of replica/sights etc.. en bedoel net als toendetijd de novritsch tuning kit het was.
 
Elke sniper die niet wil upgraden koopt een SSG-24, komen er vaak wel achter dat als ze het zelf hadden geupgrade ze verder zouden komen voor minder geld.
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackSheep