Even voorstellen...

MauriceV92

Well-Known Member
22 aug 2018
268
191
Trophies
12
Hey!

Maurice hier, 26 jaar en woonachtig in Rockanje (regio Brielle - Hellevoetsluis in Zuid-Holland).
ik heb tijdens mijn studie als bijbaan gewerkt bij Outdoor Brielle waar je destijds vooral kon paintballen. Hier ben ik Marshall geweest. Echter ben ik er nooit mee verder gegaan omdat ik het teamgevoel / tact miste en het speedball en doelloos knallen destijds de overhand nam.

Met het youtube kanaal van Novritsch is toch wel echt de interesse in het airsoften aangetrokken.
Volgende week vrijdag avond ga ik naar Combat City in Leiden waar ik mij in heb geschreven als introducée.
Ik ben erg benieuwd hoe ik mijn eerste échte potje airsoften ga ervaren maar heb nu al veel youtube filpmjes op het ACN kanaal bekeken en kan niet wachten volgende week te starten.

Echter ben ik nog wel op zoek naar een "kruiwagen" of mensen om mee op sleeptouw te gaan!
Hebben jullie een team of een skrim gepland dan sluit ik graag aan!


Momenteel heb ik nog geen eigen set en / of replica's maar zou hier graag wel naar gaan kijken na he taanvragen van mijn pas bij het NABV.

Wellicht tot op het veld, ik heb er zin in!
 
Welkom op het forum en veel plezier in Leiden!
 
Welkom en Leiden is een leuke lokatie om te skirmen. Veel plezier
 
Vrijdag mijn eerste skirm meegemaakt bij Combat City in Leiden. Ge-wel-dig!
Het was een beginnersavond waar 14 man aanwezig was. Een paar introducees en wat ervaren spelers welke nog nooit CQB hadden gespeeld.
Les gehad hoe wij een pand of verdieping veilig moesten stellen en in formatie moesten bewegen. Erg leerzaam, ik begreep dat ook de ervaren spelers dit als super tof hebben ervaren.

Ook nog scenario's gespeeld waarbij wij (het "arrestatieteam") terroristen op moesten pakken. Die speelden natuurlijk niet volgens de regels dus niet je hits callen en bij het "arresteren" toch nog een mes tevoorschijn halen. Super tof!

Ik ga zeker vaker naar Combat City en heb de smaak van het airsoften al goed te pakken :)!
 
Welkom. Handig dat je eerste ervaring wat extra uitleg hebt gehad.