Even voorstellen

ghalil

Member
14 okt 2018
7
0
Trophies
1
Ik ben nieuw op forum. Zelf sinds 2017 lid van nabv, maar drukte op werk en mijn studie geen tijd gehad om aan airsoften te beginnen. Sinds kort eindelijk klaar met mijn opleiding en dus ook tijd om te beginnen aan airsoften.

Aangezien ik hier toch ben, een vraagje aan de airsofters, Wat voor model kan ik het beste gebruiken als een beginner? Ik zelf heb een g&gGC16 Warthog in gedachte.

Welkom op het forum!

Ik ga je teleurstellen: er is geen 'beste keuze' voor beginners. Voor iedereen is die beste keuze anders, want je hebt andere voorkeuren. Bijvoorbeeld: Welk model wil je? Aeg, gbbr(niet aangeraden) of HPA (kan best als beginners maar is wat prijzig)? Hoeveel budget heb je? Welke kenmerken wil je op je replica?

Als je kort je wensen kan beschrijven kan ik je best wat aanbevelingen doen. Ik heb in de beginnershandleiding ook wat algemenere aanbevelingen staan.

• Leuk
Waarderingen: ghalil
Welkom op het forum!

Ik ga je teleurstellen: er is geen 'beste keuze' voor beginners. Voor iedereen is die beste keuze anders, want je hebt andere voorkeuren. Bijvoorbeeld: Welk model wil je? Aeg, gbbr(niet aangeraden) of HPA (kan best als beginners maar is wat prijzig)? Hoeveel budget heb je? Welke kenmerken wil je op je replica?

Als je kort je wensen kan beschrijven kan ik je best wat aanbevelingen doen. Ik heb in de beginnershandleiding ook wat algemenere aanbevelingen staan.
Qua budget, rond de 300/400 euro. Ik denk qan een m4/416 achtig model? Wel een aeg. Qua kenmerken maakt het op zich niet echt veel uit.

Kan ik de beginnershandleiding hier op de site vinden?

Is een prima keuze, g&p is redelijk standaard intern maar is daardoor ook erg upgradable. Plus extern zijn ze meestal puik.

• Leuk
Waarderingen: ghalil