Even voorstellen..

@Mobius001 Hehe, het was een mooi potje airsoft! Vooral de 2e pot, helaas kregen wij te laat te horen dat we toen mochten beginnen. Dus wij rennen naar de moter side, waren jullie er al lang :p.
 
zoals Mibius001 al aangaf wij zijn een team waar plezier belangrijker is dan je loadout ;)
als je een team naam hebt met toothsquad en alle leden "tooth"in hun naam hebben en onze rangen (niet dat ze gebruikt worden) klinken als 1e wachtkamer of 2e tandartsassistent dan zegt dat wel genoeg neem ik aan.
ook wij zijn vrij van gear/camo. enigste wat we van je verwachten is voldoende inzet. Dat ligt bij ons voornamelijk rond de 1 skirm per 2mnd. enkele zijn verslaafder/hebben meer tijd/andere reden, en die gaan vaker. voor ons geld minimaal 3x meespelen met 3tsq leden en dan kijken we als je eigen replica hebt of het van beiden kanten klikt. Mocht je vervoer hebben en het weer kriebelen as za hebben we eigen event bij balls&arrows
 
Leuk trouwens dat soort rangen haha! Was me nog niet opgevallen! 

Idd, Mobius zegt het goed, enige verschil is badges (en privé forum natuurlijk ;) ). Maar mocht je nog naar een team op zoek zijn dan kan ik je door sturen naar genoeg anderen, en je het hierboven al een goed alternatief staan volgens mij :) 
 
@Jan komt ook omdat die eigenlijk niet gebruikt worden. Alleen de rang dentist en assistent 1e en 2e klas worden gebruikt. de rest is iedereen gelijk en zijn we te klein om het te gebruiken. ook door wisselend leden aantal lastig te gebruiken. maar ter plekke worden teams ingedeeld en teams onder elkaar zorgen dan weer voor hun voor plava.



owja plava=plaats vervanger (sorry defensie afkortingen zitten er nog bij mij in)
 
Oh hebben de leden ook nog een prive forum! Wist ik niet! 
Daar komen toch geen spannende verhalen voor he? :p
 
Niet heel spannend, gaat wel opvallend vaak over ene Mobius... :p
 
hahah ook bij ons forum is er apart gedeelte voor alleen tsq leden
dan kun je zaken als bijvoorbeeld nieuwe dentist event bespreken en de missie's zodat niet iedereen mee kan kijken/lezen