Even voorstellen

Bad companie

Member
5 sep 2019
12
0
Trophies
1
Hallo ik ben stefan en ik ben helaas nieuw hier ik zie dat ik een heleboel heb gemist.super handige forum trouwens.ik heb een militaire achtergrond en wil mijn schietkunsten met airsoft op pijl houden. Ik weet dat het heel anders is als gewoon met een echt wapen.maar dat mis ik .ik hoop hier een leuk team tegen te komen die mijn skils op prijs stellen.

Welkom op het forum. Uit welke regio oom je? Maakt het makkelijker om bij een groep aan te kunnen sluiten.

Hoi Welkom. Kom uit uit Alkmaar en bij ons in de club zitten meerdere veteranen. ( NHAS) Maar schieten met een wapen is niet vergelijkbaar met een replica.

Hallo.
Laat ik mij dan ook maar even voorstellen.
Mijn naam is Wilbert. 43 jaar oud en woonachtig in Rijen (Bij Tilburg) Ik ben vanaf mijn 16e jaar actief sportschutter, waarbij vanaf mijn 18e met vuurwapens.
Hierbij beoefen ik ook de dynamische takken van schietsport.
Enkele malen heb ik ook deelgenomen aan paintball, wat ook erg leuk was, maar mijn voorkeur ligt meer bij werken met het echt gelijkende spul.
Daarnaast spreken ook het stukje teamwork en de bijbehorende gezelligheid mij erg aan.
Ik hoop via dit forum een hoop te leren over een nieuwe hobby. :)
(Vooral CQB lijkt mij gaaf !!)

• Leuk
Waarderingen: Bad companie