even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jur
  • Startdatum Startdatum

Jur

New Member
23 aug 2023
2
0
Trophies
1
hallo forumleden,

Even voorstellen: mijn naam is Jurrian, 25 jaar en nu een jaartje in het bezit van NABV pas. Ik was altijd al een fan van de replica's en na mijn vrijgezellenfeest, helemaal verkocht. Ik ben in het bezit van een AEG M4, glock en een ander handwapen op gas en een jachtgeweer op gas. Echter doe ik buiten thuis wat schieten, er niks mee. Graag zou ik mee willen doen aan skirms etc. Helaas heb ik niemand in mijn omgeving die deze hobby met mij deelt. Ik woon in Huizen en heb dus de luxe dat zowel Almere als lelystad op goed rijdbare afstand liggen. Enige is dat ik niet op zondag aan skirms wil doen maar vooral op de zaterdag of een avond door de weeks. Is er toevallig iemand/een team hier op het forum die ervaring heeft met skirms en ik misschien een keer mee kan draaien?

Ik hoop aanwezig te zijn op de jubileumbeurs in Twente trouwens dus misschien doe ik daar ook wat contacten op.

Hoi Jurrian, Je kan je bij ons aansluiten. Noord Holland Airsoft. Ik geloof dat de plaats Huizen nog net NH is!
Onze club bestaat uit ongeveer 100 airsofters uit NH. Er zijn vast leden uit omgeving Huizen/ Hilversum die je alles over airsoft willen vertellen tijdens een skirm
Stuur mij eventueel een pb!
Groet, Hans

• Leuk
Waarderingen: Jur