even voorstellen

jordimilan

New Member
29 jul 2015
1
0
Trophies
1
hallo airsofters,

Ik ben jordi en ben 18 jaar woon in eindhoven(acht) en ben met een vriend in contact gekomen met airsoft en ben al enige tijd in het bezit van een NABV pas en heb al wat replica's aangeschaft zoals de,VFC vr16 fighter carabine(hier zit een 7.4 lippo in) ,KJW taurus pt92 en een chineesje, de Cyma g18c en ben van plan om binnenkort de KJW m9 vertec aan te schaffen omdat deze geheel van metaal is.

Verder heb ik nog niet geairsoft en moet ik ook nog wat gear aanschaffen, ik wil beginnen met een vest en natuurlijk een goede bril en kisten verder heb ik een broek en het shirt nog liggen :P , ik zat zelf te denken aan dit vest van taiwangun http://www.taiwangun.com/en/tactical-vests/combat-vest-with-releasable-armour-system-multicamo-8fields is dit iets?

Verder heb ik op de vfc een tactical light zitten uit het leger van het merk surefire, en wil ik er nog een eotech replica opzetten, welk merk raden jullie aan als reddot en is goed kwa prijs/kwaliteit?

Als jullie tips hebben of mij nog dingen aanraden dan ben ik er benieuwd na en sta ik er voor open.

ik hoop jullie snel in het veld te zien.

gr jordi

Welkom op het forum zelf kom ik uit Veldhoven en ben na 2 jaar nog steeds m'n gear aan het verzamelen. Elke keer kom ik steeds iets leuks tegen of een nieuwe replica. Wat reddot betreft zelf gebruik ik het niet omdat ik beter kan richten als ik over de replica kijk. Verder zo Ik zeggen succes in onze mooie sport. ARJAN

Welkom op het forum Jordi.

Ik zou haast denken dat regio Eindhoven hier de boel over aan het nemen is :P

Welkom op het forum zelf kom ik uit Veldhoven en ben na 2 jaar nog steeds m'n gear aan het verzamelen. Elke keer kom ik steeds iets leuks tegen of een nieuwe replica. Wat reddot betreft zelf gebruik ik het niet omdat ik beter kan richten als ik over de replica kijk. Verder zo Ik zeggen succes in onze mooie sport. ARJAN

ah oke ja dat geloof ik best dat je nog steeds aan het uitbreiden bent, er zijn namelijk zoveel leuke dingen.

ik denk zelf wel dat een reddot fijner is en het ziet er vet uit.

heeft iemand toevallig ervaring met de eotech replica

Ha Jordi,

Welkom! Een hoop replica's al maar nog geen skirm ervaring :) interessante aanpak ^_^ zie je niet heel vaak voorbij komen. In ieder geval kan je met de m9 niet de mist in gaan :3 

Dat vest ziet er ook prima uit! Zolang je de magazijn tassen los kan maken en eventueel zelf kan plaatsen is het mooi om mee te beginnen. Als ze vast zitten zou ik t niet doen. 

Welkom op het forum Jordi. Er is 1 ding dat je echt nodig hebt en dat is een SVD-s Dragunov. Te vinden op de Marktplaats van deze site. Hahahah grapje. Is van mij. Kom een keer skirmen in Lelystad bij Balls & Arrows. Goed terrein en altijd gezellig.

Ha Jordi,

Welkom! Een hoop replica's al maar nog geen skirm ervaring :) interessante aanpak ^_^ zie je niet heel vaak voorbij komen. In ieder geval kan je met de m9 niet de mist in gaan :3 

Dat vest ziet er ook prima uit! Zolang je de magazijn tassen los kan maken en eventueel zelf kan plaatsen is het mooi om mee te beginnen. Als ze vast zitten zou ik t niet doen. 

ik heb wel een keer in belgie gespeelt maar dat was met een huurset, dat ding schoot de helft van de tijd niet + als je iemand een hit gaf bleven ze gewoon lekker zitten. ik heb dus niet echt skirm ervaring :P

ik zal taiwangun even mailen of de pouches los kunnen.

bedankt voor je reactie!

Welkom op het forum Jordi. Er is 1 ding dat je echt nodig hebt en dat is een SVD-s Dragunov. Te vinden op de Marktplaats van deze site. Hahahah grapje. Is van mij. Kom een keer skirmen in Lelystad bij Balls & Arrows. Goed terrein en altijd gezellig.

Is wel een mooi ding ja, ik ga het eerst proberen met wat ik al heb hahaha, ik kom zeker een keer skirmen bij B&A maar eerst even op vakantie :P

Ik had gehoord dat er een soort beurs of iets was bij B&A in september ergens?

Welkom Jordi, leuk om te lezen dat we weer een enthousiasteling van dit kaliber er bij hebben :)

Pas wel op met Tactical lights op replica's monteren. Het is vaker onhandig dan bruikbaar. Schaduwvorming, valt meer op, Etc.
Daarnaast... Richten staat gelijk aan vuren en mag een ander zich verdedigen. En om een lampje te gebruiken moet je al snel richten ;)

Handige stof als je een keer tac/milsim wilt proberen :)

Welkom Jordi, leuk om te lezen dat we weer een enthousiasteling van dit kaliber er bij hebben :) Pas wel op met Tactical lights op replica's monteren. Het is vaker onhandig dan bruikbaar. Schaduwvorming, valt meer op, Etc. Daarnaast... Richten staat gelijk aan vuren en mag een ander zich verdedigen. En om een lampje te gebruiken moet je al snel richten ;) Handige stof als je een keer tac/milsim wilt proberen :)

dankjewel voor je reactie, ja dat klopt ja maar een lampje kan altijd handig zijn in donkere situaties of om iemand te verblinden en daarnaast heb je volgensmij ook trekker mechanismes die ook gelijk een optie bieden om een tactical light in te schakelen op t moment dat je schiet om je tegenstander te verblinden.

Ik heb ook altijd een lampje mee, maar alleen los.
Het risico met echt donkere ruimtes is wanneer je ogen gewend zijn aan het donker dat je jezelf en je teamleden ook kan verblinden.

Altijd je team waarschuwen en een oog dicht houden wanneer je echt moet schijnen.

Wanneer je stopt met schijnen moet hiermee alleen 1 oog weer wennen aan het duister en kan je direct door met de andere.
Verminderde dieptewaarneming maar wel nog zicht.

Handige tips :)

@Seagon dat is ook waarom piraten met een ooglapje liepen haha ;p. Als ze dan gingen enteren, konden ze beneden in het dek ook nog wat zien. "The more you know"

Surefire is inderdaad een goed merk, alleen kut dat het geen standaard batterijen heeft. Nog een tip van flip, ga nooit schijnend een donkere ruimte binnen. Doe dit altijd knipperend met korte stoten. Is voor de vijand gelijk een stuk moeilijker om precies te weten waar je bent, anders hoef je alleen maar op het lampje te richten ;).

@Seagon dat is ook waarom piraten met een ooglapje liepen haha ;p. Als ze dan gingen enteren, konden ze beneden in het dek ook nog wat zien. "The more you know"

Surefire is inderdaad een goed merk, alleen kut dat het geen standaard batterijen heeft. Nog een tip van flip, ga nooit schijnend een donkere ruimte binnen. Doe dit altijd knipperend met korte stoten. Is voor de vijand gelijk een stuk moeilijker om precies te weten waar je bent, anders hoef je alleen maar op het lampje te richten ;).

Hou de lamp dan zo ver mogelijk voor je @john doe 

@JuulvdBosch Lamp zit voor op je wapen, of is dat niet wat je bedoelt?

@JuulvdBosch Lamp zit voor op je wapen, of is dat niet wat je bedoelt?

ligt aan de REPLICA, Maar bijna altijd wel, mijn 1911 heeft geen plaats voor een lamp dus ik moet hem er onder houden als ik wil gebruiken 

@JuulvdBosch Excuus! Ik bedoelde natuurlijk replica, ik wist niet dat je boos zou worden ;). Het is nog even omschakelen haha.