Eventjes introduceren

23 okt 2019
2
0
Trophies
1
Naam: Martin
Leeftijd: 18 jaar

Ben altijd al erg geïnteresseerd geweest in airsoft en nu ik sinds kort een NABV pas heb, ben ik helemaal klaar om mij te verdiepen in deze wereld en te ontdekken wat er allemaal te zien, te horen en te doen is.

Helaas weet ik nu nog vrij weinig over hoe/wat/waar dus mijn vraag is: is er iemand die mij hiermee wil helpen?

Ik woon in Noordeloos en ben op zoek naar een team waarmee ik samen naar evenementen kan gaan(heb helaas nog geen rijbewijs dus moet alles met het OV/de fiets doen).

Ik ben nu al blij dat ik deze forums heb gevonden!

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum.

Neem even een kijkje op Maffos zijn beginners handleiding:

http://www.airsoftclubnederland.nl/community/threads/maffos-beginners-handleiding-tot-airsoft.3471/

Als er dan nog specifieke vragen zijn helpen wij altijd graag.

Ik heb de handleiding gelezen en heb er aardig wat van opgestoken(vooral de gedragscodes). Bedankt voor de link, wist niet dat dit er al was!

Ik ben vooral nog op zoek naar iemand die mij een keer wilt helpen bij een evenement(en) omdat ik naast 2 of 3 keer met vrienden/een bedrijfsuitje vrij weinig met airsoft heb gedaan en de keren dat ik het gedaan heb was redelijk besloten met mensen waarvan ik de meeste kenden.

Een team zou fijn zijn omdat ik dan mogelijk zou kunnen carpoolen of in ieder geval een vaste groep heb van uiteindelijk bekende gezichten waarmee ik kan optrekken. (ben een redelijke grote introvert en ik weet ook niet goed waar ik moet zoeken. Er waren er 3 redelijk dichtbij(binnen 17km) maar 1 heeft er nooit gereageerd en bij de andere 2 kreeg ik een melding dat het Email adres niet bestaat).

Voore de rest zijn mijn vragen beantwoord.