FAQZY

Well-Known Member
Trophies
5
Hallo Airsofters!

preview

Foto%2028-04-17%2019%2048%2031.jpg


Vrijdag heb ik me eerste bestelling gedaan voor mijn sniper carrière. Het lijkt mij namelijk leuk om lange afstanden te gaan schieten en tegenstander te verrassen met waar ze vandaan worden beschoten.
Ik heb enorm veel reviews en informatie opgezocht om het beste uit een JG BAR-10 te halen. Ik heb voor de JG BAR-10 gekozen omdat ik alles ga upgraden en vind ik het zonde om dan een MT te kopen als alle parts toch worden verbeterd.

Eerste bestelling:

85x53_product_media_366+I-X011%281%29.JPG
BAR-10 [JG]
85x53_product_media_M51615154%281%29.jpg
Scope 3-9x40 with high mount rings [ACM]
85x64_product_media_M51613083-DW%281%29.jpg
8x Single pouch for pistol magazines - marpat[8FIELDS]
85x53_product_media_M51617133-DW%281%29.jpg
Padded patrol belt with suspenders - marpat [8FIELDS]
85x64_product_media_PVC_LOGO-S-TAN%281%29.JPG
TG PVC Patch 1 [8FIELDS] GRATIS ALTIJD LEUK:)

Update planning:

Ik ben van plan om alles rustig aan te gaan opbouwen. om alles in één keer te gaan kopen vind ik altijd zo saai! bouw het liever rustig op en elke maand een beetje er bij.


Precison Barrel:
Toch veranderen je gedachten elke keer.
- Action Army 430mm 6.01 Inner Barrel for VSR MARUI VSR-10 FN-SPR DONE

Hopup & Parts:
Aardig duidelijke verhalen als het over de hopup unit gaat.
- Action Army VSR-10 Hop-up Chamber DONE
- Maple Leaf Omega Nub Tensioner DONE
- Maple Leaf Autobot Bucking 70° DONE

Cylinder en/of kit:
- Maple Leaf VSR Stainless Steel Upgrade Cylinder Kit DONE

Spring:

- Laylax Pss10 150 Spring for VSR-10 DONE


Trigger:
- Action Army VSR10 S-Trigger set DONE

Magazijnen:
- Action Army VSR-10 50 Rounds Magazine DONE

- JG BAR-10 standaard

Planning:

Wat wil ik nog allemaal doen:?

AA HopUp Unit: External adjustment!
Deze kwam ik tegen op een ander forum, Ik heb zelf nog geen idee of ik het nodig ga hebben zal misschien makkelijk zijn als ik wat verder wil schieten bij voorbeeld! Eerst maar even me test dag afwachten en dan gaan beslissen of ik dit ga doen.

Camera's
Voordat ik weer ga filmen wil ik eigenlijk alle camera's binnen hebben en klaar zijn! Zonder Scopecam is het aardig saai om te filmen als ik aan het snipen ben.

Replica Testen
Ik zal eerst hoop moeten testen om mijn planning verder te gaan inzien ben erg benieuwd hoe hij zal schieten waarschijnlijk ga ik 25-06 naar RSLAIROSFT om dit te doen.


BRON: AA HopUp Unit: External adjustment!



Hebben jullie tips geef een schreeuw!

UPDATE: (26-04-2017)

Vrijdag 21-04 besteld en vandaag in huis! Ik vind het maar snel gaat altijd! Uit de doos meteen even door de fps gedaan en kwam op 380/390 fps uit, viel mij niet echt tegen hoe ie verder ook schoot had het slechter verwacht. Maar zeker wel blij mee.



UPDATE: (28-04-2017) #8

Vandaag heb ik mijn nieuwe Trigger en Cylinder kit gemonteerd. De eigenaar van Skirmshop was weer zo aardig om meteen even m150 er in te doen en in elkaar te zetten. Trigger vind ik wel heel makkelijk en snel af gaan. Ik weet niet of dit nog beetje in te stellen is maar hoop het wel. fps uitslagen door de m150 veer schoot me fps natuurlijk een stuk om hoog, fps is nu 490/495 super netjes en ook aardig stabiel. Nadeel is wel straks met hopup en barrel ga ik waarschijnlijk over de 500 heen.



UPDATE: (08-06-17) #11

Vandaag nieuwe spullen binnen gehad Hopup en Barrel plus toebehoren! (hier boven zie je welke onderdelen het zijn geworden) Na het installeren merkte ik meteen een hoop verschil eind verder en natuurlijk meer fps. Fps kwam uit op 490/495 dus zou net gaan bij de chromo's. Ook wil het de airseal gaan controleren maar dat doe ik wss morgen.



UPDATE: (09-06-17) #12

Vandaag de airseals gecondoleerd was één drame:( Hopup & Barrel is goed maar cylinder was een slecht! lucht ging er zo achterlangs weg! nu ben ik naar newdealseals dit is een bedrijf dat alles doet in rubbers en O-Rings. Hier ben ik ff uurtje geweest testen welke O Ring het beste werkte. Natuurlijk was het even zoeken maar het is nu volledig gelukt! alles is dicht en schiet super! schiet nu met een M135 485FPS Ik denk dat dit super netjes is. Als mensen een O-Ring willen hebben ik heb er nog genoeg mee gekregen:)


0.20gr: 485 FPS
0.36gr: 405 FPS

UPDATE: (14-06-17) #16

Vandaag bezig geweest met hopup external adjustment! Ik heb het niet gedaan zoals op link hier onder

http://www.airsoftsniperforum.com/41-vsr-rifles/15600-aa-hopup-unit-external-adjustment.html

Ik heb een moer op de bovenkant van outer barrel gemaakt (tijdelijk) en hier een m5 boutje in gemaakt met een gat door me outer barrel. Nu kan ik met het boutje op de arm van mijn hopup duwen om de hup hoger te zetten. Dit wil ik eerst goed testen ook bekijken hoe de slijtage kan zijn bij mijn hopup arm. Als ik dit goed heb getest wil ik het moertje vervangen door een netjes gemaakt product en dit verder uit werken. benieuwd of het product straks bij andere in de smaak kan vallen!

UPDATE: (28-04-2017) #17

Vandaag eigenlijk het eind resultaat van de paintjob van de VSR10. Dik tevreden over het resultaat. Wat vinden jullie er van?



Groetjes,
Robin 'FAQZY' Kors
 
Laatst bewerkt:
Awesome! Ik houd je post in de gaten :cool:. Toevallig heb ik zelf wel een VSR-10 besteld van het weekend en sta er een beetje hetzelfde in als jij wat betreft de upgrades. Hopelijk aankomend weekend een (half)dagje skirmen met voorlopig alleen een betere hopup lever.
 
- Langere barrel is niet altijd beter, zou opletten wat je doet met barrel:cylinder ratio.
- Is de standaard trigger niet vaak een 45º? Meestal wil je liever een 90 gezien die het langer uithoud.
- Ik zou trouwens verder kijken dan Maple Leaf en EDGI, airsoftpro verkoopt ook een reeks goede upgrade onderdelen
 
- Langere barrel is niet altijd beter, zou opletten wat je doet met barrel:cylinder ratio.
- Is de standaard trigger niet vaak een 45º? Meestal wil je liever een 90 gezien die het langer uithoud.
- Ik zou trouwens verder kijken dan Maple Leaf en EDGI, airsoftpro verkoopt ook een reeks goede upgrade onderdelen

Is niet echt bedoeling om veel langer te gaan doen! Trigger Ohh daar had ik ff niet over nadacht! Goeie!!

Ik heb ff met cleanshot over gehad en Wesley van skirmshop! Er wordt veel mee getest vandaar dat ik nu nog even zo zit met planning! Maar dit kan altijd verandere!! Vaak vind je wat meer reviews over deze onderdelen! Ik zal eens kijken bij airsoft pro
 
Succes Faqzy! Ook de buttload aan camera's besteld die bij een moderne airsoft sniper horen? ;)
 
Succes Faqzy! Ook de buttload aan camera's besteld die bij een moderne airsoft sniper horen? ;)

Haha nog niet! Had natuurlijk al mijn heatcam, en heb tijdje terug nog 1 Gopro 3+ black geregeld voor op replica maar die moet nog binnen komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
UPDATE: (28-04-2017)

Vandaag heb ik mijn nieuwe Trigger en Cylinder kit gemonteerd. De eigenaar van Skirmshop was weer zo aardig om meteen even m150 er in te doen en in elkaar te zetten. Trigger vind ik wel heel makkelijk en snel af gaan. Ik weet niet of dit nog beetje in te stellen is maar hoop het wel. fps uitslagen door de m150 veer schoot me fps natuurlijk een stuk om hoog, fps is nu 490/495 super netjes en ook aardig stabiel. Nadeel is wel straks met hopup en barrel ga ik waarschijnlijk over de 500 heen.


Foto%2028-04-17%2016%2051%2014.jpg
 
Laatst bewerkt:
UPDATE: (28-04-2017)

Vandaag heb ik mijn nieuwe Trigger en Cylinder kit gemonteerd. De eigenaar van Skirmshop was weer zo aardig om meteen even m150 er in te doen en in elkaar te zetten. Trigger vind ik wel heel makkelijk en snel af gaan. Ik weet niet of dit nog beetje in te stellen is maar hoop het wel. fps uitslagen door de m150 veer schoot me fps natuurlijk een stuk om hoog, fps is nu 490/495 super netjes en ook aardig stabiel. Nadeel is wel straks met hopup en barrel ga ik waarschijnlijk over de 500 heen.

Heb net het hele project doorgelezen, ziet er allemaal goed uit! De trigger spanning Kan je verhogen of verlagen door een Schroefje strakker te zetten, alleen wordt die trigger eigenlijk altijd gebruikt voor een hele lichte pull. Dus ik weet niet of ie heel zwaar Kan.

Leuk filmpje ook, ik ga subscriben en uitkijken naar volgende filpmjes.

Small edit: ik heb zelf een jg bar 10 g-spec met wolverine Bolt Erin. Nu passen bij mij de 50 round magazines niet goed. Maar de deepfire 25 rds Wel. Miss wat om op te letten
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
UPDATE 9-06-17

Vandaag de airseals gecondoleerd was één drame:( Hopup & Barrel is goed maar cylinder was een slecht! lucht ging er zo achterlangs weg! nu ben ik naar newdealseals dit is een bedrijf dat alles doet in rubbers en O-Rings. Hier ben ik ff uurtje geweest testen welke O Ring het beste werkte. Natuurlijk was het even zoeken maar het is nu volledig gelukt! alles is dicht en schiet super! schiet nu met een M135 485FPS Ik denk dat dit super netjes is. Als mensen een O-Ring willen hebben ik heb er nog genoeg mee gekregen:)

0.20gr: 485 FPS
0.36gr: 405 FPS
 
Laatst bewerkt:
Zodan een en halve klasse lager kwa veer en 15fps minder well done man

Thanks!!:) Jaa maar met lekkende cylinder en m150 was het 495 FPS en met m150 zonder lekkage 525 FPS, Maar even goed meeste snipers schieten dacht ik met m140/145.
 
UPDATE: (12-06-17)

Vandaag nog even wat keren geschoten om alles lekker op elkaar in te laten werken en merk meteen wordt steeds beter. Alleen zelf met m135 schiet ik te hard zit nu rond de 510 gemiddeld met 0.20. Vroeg me af of andere leden ook met deze veer spelen of juist lager of zelf hoger?
 
Laatst bewerkt:
UPDATE: (14-06-17)

Vandaag bezig geweest met hopup external adjustment! Ik heb het niet gedaan zoals op link hier onder
http://www.airsoftsniperforum.com/41-vsr-rifles/15600-aa-hopup-unit-external-adjustment.html

Ik heb een moer op de bovenkant van outer barrel gemaakt (tijdelijk) en hier een m5 boutje in gemaakt met een gat door me outer barrel. Nu kan ik met het boutje op de arm van mijn hopup duwen om de hup hoger te zetten. Dit wil ik eerst goed testen ook bekijken hoe de slijtage kan zijn bij mijn hopup arm. Als ik dit goed heb getest wil ik het moertje vervangen door een netjes gemaakt product en dit verder uit werken. benieuwd of het product straks bij andere in de smaak kan vallen!
 
UPDATE: (25-07-2017)

Vandaag eigenlijk het eind resultaat van de paintjob van de VSR10. Dik tevreden over het resultaat. Wat vinden jullie er van?

preview

preview

preview

preview

preview


FAQZY OUT!
qKCNB4JXr863Q2n
 
Laatst bewerkt:
UPDATE: (29-08-2017)

Vakantie tijd weer over dus druk bezig om me sniper en rest klaar te maken voor zondag bij Delta 19.

Maar ik zit nog steeds met het geluids probleem van mijn VSR hij moet stiller worden vind ik zelf! Dampening Sorbo Pad helpen nagenoeg niets! iemand ideeen??

Ik weet het niet meer
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Terug
Bovenaan