Als ik fles aan sluit dan blijft er lucht door de nozzel lopen lijkt net dat de klep niet dicht gaatJe moet wat duidelijker zijn want op het moment doe je de nickname die je hebt eer aan. Hij laat lucht door bedoel je dat als je schiet dat je nozzle blijft hangen en hij lucht blijft door laten of dat je fles snel leeg is omdat je dwell veel te hoog staat?![]()
Heb infurno gen 2 met mtw trigger bord en losse fcuAls ik fles aan sluit dan blijft er lucht door de nozzel lopen lijkt net dat de klep niet dicht gaat
Heb op me fcu de fire modus proberen te veranderen en waarschijnlijk fout gegaan en de dweil aan gepast
Heb alle rubbers vervangen
Haha goed he dat ik me naam eer aan doe![]()
Heb ik gedaanik zou starten met de upper receiver er af te halen en kijken of hij dan ook nog lekt, om uit te sluiten of hij blijft hangen op de bucking/hop up. Als hij het dan nog steeds heeft dan zou ik de gearbox er uit halen, en dan weer kijken. Heeft hij het dan nog dan haal de de engine uit de gearbox. Als hij het dan nog heeft kan er een o-ring niet goed zijn in de engine zelf en dan moet je alle stappen die je net hebt gedaan toch al doen, en zou ik de engine zelf open maken en o-ringen gaan vervangen
Heb ik gedaan
Als ik engine er uit heb lekt die nog ook naar vervangen van de o ringen
Daarom denk ik iets met de dweil
Zou ni weten wat het anders kan wezen en heb op de fcu lopen kloten en toen was het misdenk niet dat de dwell er iets mee te maken heeft je klep blijft gewoon open staan