ff voorstellen nieuw in airsoftland

Devnull

Member
12 feb 2018
9
3
Trophies
2
Goedemiddag,

Bij deze ook even voorstellen hier, woon omg. Leiden
Ben compleet nieuw in de airsoft, wil mij bezig houden met IAPS maar ook met het binnen/buiten speelgame disciplines van het airsoft gebeuren.
Afgelopen vrijdag is mijn NABV pas aangemaakt, dus die hoop ik van de week te ontvangen.
Heb inmiddels al een Tokyo Marui Hi-CAPA 5.1 GoldMatch gekocht (ligt nog bij de verkoper), en een shottimer CED 7000 en een Chronograph XCortech X3500 heb ik al liggen.
Tevens wil een standaard TM Hi-Capa 5.1 ombouwen naar een STI dvc open.
Voor de airsoft speelgames binnen/buiten gaat mijn voorkeur uit naar een H&K 416D V2, maar ben daar nog dit forum en andere info bronnen aan het uitspitten ;-)
Hoop verder op dit forum veel kennis op te steken over deze leuke hobby/verslaving...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum! Zo te zien al goed ingelezen duidelijke doelen
 
  • Leuk
Waarderingen: Devnull
Goedemiddag,

Bij deze ook even voorstellen hier, woon omg. Leiden
Ben compleet nieuw in de airsoft, wil mij bezig houden met IAPS maar ook met het binnen/buiten speelgame disciplines van het airsoft gebeuren.
Afgelopen vrijdag is mijn NABV pas aangemaakt, dus die hoop ik van de week te ontvangen.
Heb inmiddels al een Tokyo Marui Hi-CAPA 5.1 GoldMatch gekocht (ligt nog bij de verkoper), en een shottimer CED 7000 en een Chronograph XCortech X3500 heb ik al liggen.
Tevens wil een standaard TM Hi-Capa 5.1 ombouwen naar een STI dvc open.
Voor de airsoft speelgames binnen/buiten gaat mijn voorkeur uit naar een H&K 416D V2, maar ben daar nog dit forum en andere info bronnen aan het uitspitten ;-)
Hoop verder op dit forum veel kennis op te steken over deze leuke hobby/verslaving...

Welkom...ben zelf ook nieuw en heb afgelopen weekend met 2 vrienden mn 1e skirm gehad....het was super. Tip als je gaat moet je zeker ns naar darkforest in ulicoten gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Devnull
Welkom! Kom zelf ook uit omgeving leiden. En m'n maat komt uit leiderdorp ;)

Wie weet kan je een keer mee rijden met ons naar een skirm :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Devnull
Welkom! Kom zelf ook uit omgeving leiden. En m'n maat komt uit leiderdorp ;)

Wie weet kan je een keer mee rijden met ons naar een skirm :)

Bedankt voor het aanbod!
Als ik mijn spullen voor een skirm gereed heb, dan kom ik zeker een keer in de lucht.
 
wat ga je halen?

Ten eerste de TM Hi-Capa 5.1 Goldmatch en 4 extra stainless steel magazijnen. En als de standaard TM Hi-Capa 5.1 (black) op voorraad is dan die ook maar gelijk.
Dit is voor iAPS & Match/Service pistool en ombouw.
Voor het skirmmen wil ik ook een pistol hebben maar weet nog niet wat dat moet worden, de Glock 17 gen 4 is zeker een kandidaat, maar ik wil wel een skirm pistol hebben die ik kan fine-tunen.
 
Welkom op het forum.

High capa kan ook prima voor een skirm.
Gebruik er zelf nu al een dik jaar 1 naar volle tevredenheid.
High capa is nog volledig standaard, maar schiet super.
 
  • Leuk
Waarderingen: Devnull
Welkom op het forum. En Leiden? Lekker dicht bij een aantal CQB lokaties.
 
  • Leuk
Waarderingen: Devnull
Bij deze nog een plaatje van mijn eerste aanwinst :)
full.jpg


full.jpg


full.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Leon