ff voorstellen,

Alex X

Member
15 jan 2017
22
6
Trophies
3
Goede middag,

Ook ik wil me ff voorstellen,
Al 39 jaar leef ik in Woerden met de naam Alex.
Ik ben een half jaar geleden via mijn zwager in aanraking gekomen met Airsoft en het trok gelijk mijn aandacht.
Na het lid worden via de NABV heb ik een tweetal wapens gekocht maar helaas nog niet in het veld kunnen gebruiken.
Gezien het feit dat me zwager aan de andere kant van Nederland woont ben ik nog steeds opzoek naar een vereniging/Team bij mij in de buurt om verder te gaan/komen met deze sport. want telkens 2 uur in de auto zitten om even te schieten is ook geen optie.
Wat zoek ik eigenlijk: Gezelligheid, aanspraak, een mogelijkheid om de sport te beoefenen, niet kapitalen uitgeven om ergens een half uurtje te schieten, het team gevoel.
Ik ben nog een beginner en moet zoals meerdere sparen om iets nieuws te kopen.

Dat was het, gr Alex
 
Hallo Alex,

Welkom ben zelf ook net begonnen. En heb nu inmiddels alle gear binnen die besteld was. We zien elkaar vast wel op de skirms of eventueel carpoolen.
Wat voor replica's heb je?

Ps we praten over replica's of aa ( geen wapens)

Greetz jelle
 
He Jelle,
Een goede en terechte opmerking, ik zal beter op mijn woordkeuze letten.

Op dit moment heb ik een Umarex Elite Force 1911Tac en een ASG TAC6 die ik vorige week voorzien heb van een scoop en laser.
 
Indrukwekkend, :) ik heb zelf de ASG Airsoft rifle Steyr AUG A2 op mijn verlanglijstje staan.
misschien een P90 maar eerst ff sparen.
 
idd is (als je dingen wilt die net qua kwaliteit wat beter zijn) een dure hobby. maar dat is ook het mooie van deze hobby, dat je met een klein of groot budget kan gaan starten.
 
Hoi Alex, Welkom op het forum. Ik hoop dat je zal vinden waar je naar op zoek bent. Inmiddels zijn er in Nederland voldoende locaties waar je kunt spelen. Ook vast in de buurt van Woerden.......toch? Via het forum leer je vast mensen uit de buurt om je bij aan te sluiten. Veel plezier.