ff voorstellen

markiemark

Well-Known Member
30 dec 2017
103
69
Trophies
9
Hallo allemaal bij deze wil il me woor stellen. Mijn naam is mark...hobbys natuur fotografie ,mountain biken ,vissen en mn auto poetsen...eigenlijk alles wat met buitenleven te maken heeft dus.
Ik zat voorheen een beetje in t paintbal wereldje maar kreeg de feelings voor airsoft door t een paar keer gedaan te hebben ( over de grens )
Met een collega uiteindelijk toch de knoop maar doorgehakt en een NABV aangevraagd.
Heb al t een en ander aan gear aangeschaft en de zin om t veld op te stappen wordt steeds groter....straks in t nieuwe jaar mn replica kopen...heb er zin an

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom!! :D Leuk dat je bent overgestapt van paintball naar airsoft :)

• Leuk
Waarderingen: markiemark
Misschien gaat airsoft wel de grootste hobby worden? Je komt nog in tijdnood. En anders zet je gewoon een dikke Kodakcamera met lens een molen en uitschuifhengel op je rail. Beetje schieten, fotograferen en vissen tijdens de skirm. Voor alle hobby's gebruik je toch dezelfde kleding! :)

• Leuk
Misschien gaat airsoft wel de grootste hobby worden? Je komt nog in tijdnood. En anders zet je gewoon een dikke Kodakcamera met lens een molen en uitschuifhengel op je rail. Beetje schieten, fotograferen en vissen tijdens de skirm. Voor alle hobby's gebruik je toch dezelfde kleding! :)

Dat dan weer welnatuurlijk

hahaha @Motorordonhans dat is een goede combi.. anders kan het ook alleen gaat de politie er wat midner blij mee zijn.. een replica op je hengel zetten en zo visjes vangen :P

Welkom Mark op ons geweldige forum! Wat voor loadout/camo heb je? Ben wel benieuwd

• Leuk
hahaha @Motorordonhans dat is een goede combi.. anders kan het ook alleen gaat de politie er wat midner blij mee zijn.. een replica op je hengel zetten en zo visjes vangen :p

Welkom Mark op ons geweldige forum! Wat voor loadout/camo heb je? Ben wel benieuwd

Heb de gorka ful camo in partizan/ss leto.
Chest rig type Ladzunik.
Replica ben ik nog mee bezig....wordt een moderne uitvoering. Had eerder via Gunfire wat geprobeerd te bestellen maar dan begint paypal weer over een credit card terwijl mn Paypal gewoon aan mn bank staat gekoppeld...dus dat moet ik nog ff uitzoeken