Ff voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tcuel
  • Startdatum Startdatum

Tcuel

Member
4 sep 2020
5
1
Trophies
2
Hallo allen,

Mijn naam is Rutger, woon in Twente, ben 29 jaar en werkzaam bij een ingenieursbureau (Ik bereken gebouwen).
Al een aantal jaren naar de bekende youtube kanalen aan het kijken en de knoop doorgehakt om stappen te zetten om airsoft eens uit te proberen.

Ik zal ergens vandaag ook even een post aanmaken in "Mee airsoften als introducee/beginners thread"

Maffo's beginnershandleiding al gevonden. Maar zal deze nog wat aandachtiger bestuderen :)
Klopt het dat de link naar "airsoft locaties in Nederland" niet meer up to date is? Dacht dat de locatie in Deventer gesloten was?

Wel meteen 2 vragen. Merken jullie veel van Covid? buiten de 1,5m blijven moet toch wel makkelijk zijn met de meeste replica's :P
Hoe vaak spelen jullie gemiddeld per jaar?

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Hoi Tcuel,

Allereerst welkom! Ik heb al een paar keer geskirmed voornamelijk buiten. Wat ik vooral merkte is dat de organisaties/velden ontzettend hun best doen om de 1,5m te hanteren tijdens briefing, ontvangst, pauze etc. Maar wat ik ook merkte is dat de spelers (nog lang niet alle) de pet er naar toe gooien. Verder is het prima te doen, alleen als je bijvoorbeeld gaat pushen kan het soms erg krap worden kwa ruimte.

• Leuk
Waarderingen: Tcuel
Hoi Tcuel,

Allereerst welkom! Ik heb al een paar keer geskirmed voornamelijk buiten. Wat ik vooral merkte is dat de organisaties/velden ontzettend hun best doen om de 1,5m te hanteren tijdens briefing, ontvangst, pauze etc. Maar wat ik ook merkte is dat de spelers (nog lang niet alle) de pet er naar toe gooien. Verder is het prima te doen, alleen als je bijvoorbeeld gaat pushen kan het soms erg krap worden kwa ruimte.

Tijdens het skirmen hoeft het niet meer onder het mom van sporten in groepen. Voor en na inderdaad wel.

• Leuk
Welkom Rutger,

Ik kom zelf ook uit twente en ben altijd bereid om mensen mee te nemen (heb ook genoeg gear om uit te lenen)

Wat betreft covid, buiten het daadwerkelijke speelveld word er wel moeite gedaan om afstand te houden, dus in de safety etc. Op het speelveld hoeft het inderdaad niet meer onder het motto sporten. Merk wel dat sommige mensen alsnog wel afstand houden, maar op het speelveld is het gewoon eigen keuze of je zelf afstand wil houden of niet.

Ik probeer het over het algemeen wel enigzins in de gaten te houden, maar als we bijvoorbeeld gebouwen pushen dan word het wel lastig.

Wij proberen 2x in de maand te gaan maar dat is meestal niet haalbaar. 1x per maand is voor mij wel redelijk standaard geworden in de afgelopen jaren.

Welkom Rutger,

Ik kom zelf ook uit twente en ben altijd bereid om mensen mee te nemen (heb ook genoeg gear om uit te lenen)
Lijkt me leuk om eens mee te gaan om te kijken of dit wat voor mij is. Weet je al wanneer/waar je weer gaat?

Lijkt me leuk om eens mee te gaan om te kijken of dit wat voor mij is. Weet je al wanneer/waar je weer gaat?

Zal waarschijnlijk of 12 september copperhead tactical assen worden of 26 of 27 september bij bunker hill in Daarle

• Leuk
Waarderingen: Pascal-XM
Zal waarschijnlijk of 12 september copperhead tactical assen worden of 26 of 27 september bij bunker hill in Daarle
Ik kan op elke datum. Kan je laten weten als iets definitief is?
Dan kunnen we dan even overleggen hoe dit normaal verder gaat?!

Welkom!
En met COVID is het idd alleen in de safezone opletten, op het veld mag je weer samen hand-in-hand het veld over :D.
Eerder mocht je idd niet met medic spelen en knifekills waren ook niet toegestaan, maar mag nu wel weer op het veld.
Verder op je vraag hoe vaak de gemiddelde speler speelt... ik ben zelf bijna elk weekend (1 of 2 dagen) bij Copperhead op Assen te vinden ;) verder speelde ik eerder wel bijna elk weekend met m'n oude team op verschillende velden.

• Leuk