Forum members skirm day

Assault Captain

Well-Known Member
12 jan 2017
212
65
Trophies
5
Aan de mede forum leden en airsoft gekken 😉🤣

Het leek mij een leuk idee om met de mensen hier van het forum gezamenlijk in 2026 ergens een skirm te plannen?

Als we ergens een centrale locatie uitkiezen moet dit toch te verwezenlijke zijn?

No presure als je niet wilt he 👍

Animo?

• Leuk
Waarderingen: QuickFix
Leuk initiatief, al ben ik niet meer in staat om mee te doen; ik hoop dat er genoeg animo is! 👍

Op zich een leuk en prima voorstel. Goed initiatief ook.
Alleen de hoeveelheid actieve leden op dit forum is mogelijk hiervoor iets aan de lage kant.

In principe is het natuurlijk altijd mogelijk om met een paar man deel te nemen aan een open skirm. Een prive skirm wordt denk ik wat moeizamer.

Als je het heel laagdrempelig wilt houden, kun je ook met mensen afspreken bij het NABV Centrum in Geldermalsen. Is gratis, ligt in het midden van het land en er zijn eigenlijk dan geen verplichtingen.

In het NABV Centrum zou ik eventueel een uitleg kunnen doen over IAPS, gezien hier nu meer mijn focus op ligt.

Qua skirmen ben ik eigenlijk helemaal gestopt, maar voor een 'forumskirm' wil ik wel een uitzondering maken. :)

• Leuk
Waarderingen: LLV
Aan de mede forum leden en airsoft gekken 😉🤣

Het leek mij een leuk idee om met de mensen hier van het forum gezamenlijk in 2026 ergens een skirm te plannen?

Als we ergens een centrale locatie uitkiezen moet dit toch te verwezenlijke zijn?

No presure als je niet wilt he 👍

Animo?
Leuk idee! Ik heb ooit een skirm proberen te organiseren met een airsoft whatsapp/facebook groep. Dat kostte me zo verschikkelijk veel moeite en de opkomst was minimaal. Dus hoop inderdaad dat je het van de grond krijgt.

Op zich een leuk en prima voorstel. Goed initiatief ook.
Alleen de hoeveelheid actieve leden op dit forum is mogelijk hiervoor iets aan de lage kant.

In principe is het natuurlijk altijd mogelijk om met een paar man deel te nemen aan een open skirm. Een prive skirm wordt denk ik wat moeizamer.

Als je het heel laagdrempelig wilt houden, kun je ook met mensen afspreken bij het NABV Centrum in Geldermalsen. Is gratis, ligt in het midden van het land en er zijn eigenlijk dan geen verplichtingen.

In het NABV Centrum zou ik eventueel een uitleg kunnen doen over IAPS, gezien hier nu meer mijn focus op ligt.

Qua skirmen ben ik eigenlijk helemaal gestopt, maar voor een 'forumskirm' wil ik wel een uitzondering maken. :)
Lijkt me leuk ! In Geldermalsen en IAPS uitleg ;-)

• Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie