Forum members skirm day

Assault Captain

Well-Known Member
12 jan 2017
224
73
Trophies
5
Aan de mede forum leden en airsoft gekken 😉🤣

Het leek mij een leuk idee om met de mensen hier van het forum gezamenlijk in 2026 ergens een skirm te plannen?

Als we ergens een centrale locatie uitkiezen moet dit toch te verwezenlijke zijn?

No presure als je niet wilt he 👍

Animo?

• Leuk
Waarderingen: QuickFix
Op zich een leuk en prima voorstel. Goed initiatief ook.
Alleen de hoeveelheid actieve leden op dit forum is mogelijk hiervoor iets aan de lage kant.

In principe is het natuurlijk altijd mogelijk om met een paar man deel te nemen aan een open skirm. Een prive skirm wordt denk ik wat moeizamer.

Als je het heel laagdrempelig wilt houden, kun je ook met mensen afspreken bij het NABV Centrum in Geldermalsen. Is gratis, ligt in het midden van het land en er zijn eigenlijk dan geen verplichtingen.

In het NABV Centrum zou ik eventueel een uitleg kunnen doen over IAPS, gezien hier nu meer mijn focus op ligt.

Qua skirmen ben ik eigenlijk helemaal gestopt, maar voor een 'forumskirm' wil ik wel een uitzondering maken. :)

• Leuk
Waarderingen: Assault Captain en LLV
Aan de mede forum leden en airsoft gekken 😉🤣

Het leek mij een leuk idee om met de mensen hier van het forum gezamenlijk in 2026 ergens een skirm te plannen?

Als we ergens een centrale locatie uitkiezen moet dit toch te verwezenlijke zijn?

No presure als je niet wilt he 👍

Animo?
Leuk idee! Ik heb ooit een skirm proberen te organiseren met een airsoft whatsapp/facebook groep. Dat kostte me zo verschikkelijk veel moeite en de opkomst was minimaal. Dus hoop inderdaad dat je het van de grond krijgt.

• Leuk
Waarderingen: Assault Captain
Op zich een leuk en prima voorstel. Goed initiatief ook.
Alleen de hoeveelheid actieve leden op dit forum is mogelijk hiervoor iets aan de lage kant.

In principe is het natuurlijk altijd mogelijk om met een paar man deel te nemen aan een open skirm. Een prive skirm wordt denk ik wat moeizamer.

Als je het heel laagdrempelig wilt houden, kun je ook met mensen afspreken bij het NABV Centrum in Geldermalsen. Is gratis, ligt in het midden van het land en er zijn eigenlijk dan geen verplichtingen.

In het NABV Centrum zou ik eventueel een uitleg kunnen doen over IAPS, gezien hier nu meer mijn focus op ligt.

Qua skirmen ben ik eigenlijk helemaal gestopt, maar voor een 'forumskirm' wil ik wel een uitzondering maken. :)
Lijkt me leuk ! In Geldermalsen en IAPS uitleg ;-)

Goed plan !
Altijd leuk om wat forum gebruikers in het echt te treffen.
Gesprekje over IAPS vind ik ook zeker interessant.
En samen skirmen, ook prima. (maar kan dat in Geldermalsen ?)
Ik heb een voorkeur voor een zondag aangezien ik zaterdag 's morgens moet werken.....

• Leuk
Waarderingen: Assault Captain
Goed plan !
Altijd leuk om wat forum gebruikers in het echt te treffen.
Gesprekje over IAPS vind ik ook zeker interessant.
En samen skirmen, ook prima. (maar kan dat in Geldermalsen ?)
Ik heb een voorkeur voor een zondag aangezien ik zaterdag 's morgens moet werken.....
Je kunt inderdaad niet skirmen in Geldermalsen.

Ik gooide dat op, omdat Geldermalsen voor NABV-leden gratis is. Mogelijk daarom wat laagdrempeliger, omdat er dan dus ook geen extra entreekosten zijn. Iets wat je bij een open skirm nu eenmaal wel hebt.

Geldermalsen is alleen wel gesloten op zondag, helaas....

• Leuk
Waarderingen: Paashaas
Leuk idee! Ik heb ooit een skirm proberen te organiseren met een airsoft whatsapp/facebook groep. Dat kostte me zo verschikkelijk veel moeite en de opkomst was minimaal. Dus hoop inderdaad dat je het van de grond krijgt.

Ik vind het al lastig om mensen uit mijn eigen kring mee te krijgen 🫤

Wat zijn de mogelijkheden van Geldermalsen? Ik ben er alleen eens met een najaarsbeurs geweest.

En leuke positieve reacties 👍!

Dan kan ik mijn nieuwste aanwinst misschien eens goed testen..
20251206_143301.jpg
20251206_143318.jpg
20251206_143252.jpg

We xm177 V3 of een Car15 gbb laatste klinkt beter vind ik...

Dit lees ik op de Nabv website over het NAC :

Tegen elkaar te airsoften (Dutch Speed League-arena) of je tactische skills te verbeteren in het Tactical Training House.

Hebben ze een soort van Killhouse waar je in kan spelen? 1op 1 of hoe moet ik dit lezen?

Dit lees ik op de Nabv website over het NAC :

Tegen elkaar te airsoften (Dutch Speed League-arena) of je tactische skills te verbeteren in het Tactical Training House.

Hebben ze een soort van Killhouse waar je in kan spelen? 1op 1 of hoe moet ik dit lezen?
De opstelling van het NABV Centrum is vaak meer dan wat je hier noemt:
- SpeedQB Area: Area voor speedsoft, maar ook prima voor 1 vs 1. Wel mondbescherming verplicht.
- Tactical Training House: Dit is een opzet om CQB te trainen, met huisje(s) welke je kan kleren.
- Schietbaan 60 meter: Afstelbaan, zie op een extra verdieping.
- Er zijn vaak 1 of meerdere parcour(s)/stage(s) aanwezig met elektronische targets van het merk Attacksense.
- Verder zijn er nog wat aparte lege ruimtes, met wat wanden en dergelijk. Ideaal om zelf een IAPS-stage te bouwen.

De opstelling veranderd ook vaak nog, helemaal na evenementen, aangezien het NABV-Centrum dan vaak opnieuw wordt ingericht.
Ik ga er begin 2026 weer een keertje heen op zaterdag, misschien dat ik dan een meer recente indruk kan geven. Als ik het niet vergeet. ;)

Opzich geeft dit filmpje wel een redelijk indruk, al is er dus nu ook een al een bovenverdieping met schietbaan:

Dank voor het filmpje👍
Lijkt mij prima om eens met wat forum leden hier bij elkaar te komen.

Misschien zelfs leuk om vaker te doen.

Je kunt inderdaad niet skirmen in Geldermalsen.

Ik gooide dat op, omdat Geldermalsen voor NABV-leden gratis is. Mogelijk daarom wat laagdrempeliger, omdat er dan dus ook geen extra entreekosten zijn. Iets wat je bij een open skirm nu eenmaal wel hebt.

Geldermalsen is alleen wel gesloten op zondag, helaas....
Hmmzzzzz.. naja zaterdag middag moet ook wel lukken vanaf een uur of 1 denk ik

• Leuk
Waarderingen: LLV en Assault Captain
Vind het niet erg om hier een dagje verlof voor op te offeren als het niet anders kan. Of het moet toevallig in een vakantie periode gepland worden