Fresh meat is back on the menu

SnssQX

New Member
25 jul 2018
2
0
Trophies
1
Goedendag,

Ik hoor al een paar jaar links en rechts wat kennissen die "een dagje uit" hebben gehad en lyrisch werden over Airsoft. Nu heb ik afgelopen zondag meegedaan op Balls & Arrows (team blue o7) met wat vrienden van me en dat beviel goed. Alhoewel het meer TDM werd dan daadwerkelijk missies afronden toch erg veel schik gehad. Zodoende er een nachtje op geslapen en maandag meteen het aanvragen van de pas gestart.

Ik heet Stephan, 33, al sinds jeugd met schietspellen (games) bezig van arcades mid jaren 90 tot heden. Ook wel wat paintball maar dat trekt me minder ivm realisme en het missen van mensen die tactisch spelen. Ook nog een Nederlandse game clan gejoind (DFC) en daar een aantal jaar mee opgetrokken zowel in game als er buiten. Maar sinds zondag best wel head over heels voor Airsoft. Ik moet nog even de pas afwachten en natuurlijk her en der voor een prikkie wat gear scoren maar daarna moet het gebeuren. De vlam is gevat!

Ik heb voor nu mijn oog laten vallen op de volgende "set" (puur speculatief nog): ASG CZ805 BREN A1 / ICS IK-74 plus een Glock 19 en/of kleine shotgun.

Groetjes vanuit Deventer o/
 
welkom op het forum! Ik denk niet dat je verse vlees lang vers blijft met dit weer. Als je een aeg ak zou kopen zou ik voor een ander merk gaan. Ics is finicky met magazijnen en is dacht ik ook intern was anders. Plus zijn er voor bijne hetzelfde geld betere keuzes: e&l, of lct.
 
  • Leuk
Waarderingen: SnssQX
Welkom op het forum.

Kleine tip: eerst de bescherming (ogen, tanden, enkels, handen) en dan pas de replica. Wat moeilijk is want dat is toch wel het leukste
 
  • Leuk
Waarderingen: SnssQX en Peter
Thnx voor de tips, zal er rekening mee houden. Heb ondertussen de kleding en bril, de rest komt deze maand en de replica's erna. (edit: wapens)
 
Laatst bewerkt:
Thnx voor de tips, zal er rekening mee houden. Heb ondertussen de kleding en bril, de rest komt deze maand en de wapens erna.
Welkom op het forum!

Kleine tip nog, we noemen het geen wapens, want dat zijn het namelijk niet, we noemen het replica's. Voornamelijk om verwarring bij niet-airsofters te voorkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: SnssQX
Welkom hier! En wat een leuke omschrijving van hoe je in de sport gerold bent. Veel plezier zodra je de pas binnen hebt en tot binnenkort op een veld!