Fresh meat

Semper

Member
17 aug 2018
15
16
Trophies
3
Hey hey,

Mijn naam is Pascal, ben 26 jaar en woon in Schagen (Noord Holland).
Zit al een paar jaartjes naar filmpjes te kijken op YT over airsoft en heb er altijd al interesse voor gehad, echter nooit de stap gezet.
Dus bij deze een account gemaakt, en wou meteen vragen of er nog introductie dagen bestaan? (Had me aangemeld voor mailing list, alleen gok ik dat deze niet meer van toepassing is?)

Ik heb nog 0,0% verstand van de sport(op wat ik op filmpjes gezien heb na dan), weet wel dat ik zo i zo de sport wilt gaan beoefenen (ook goed voor me buikje :P) maar als ik zo naar termen zit te kijken die op deze forum gebruikt word zie ik water branden.
En lijk me zo'n introductie dag erg handig.

Welkom :)
Naast de introductiedagen van ACN, ben je altijd welkom om aan te haken bij andere leden van het forum. Naast de officiële leden van ACN zitten hier ook gewoon genoeg airsofters die niet bij een airsoftclub zitten, en vanaf het forum met elkaar naar open skirms gaan. Je bent niet verplicht om bij een club of iets te zitten, behalve dan dat je uiteraard lid bent van de NABV en je pasje bezit, als je zelf replica's wil gaan kopen en bezitten. Je mag uit mijn hoofd 6 keer per jaar zonder lidmaatschap meespelen in een skirm, en dan een replica van de organisatie waar je dan ''skirmt'' huren.

Denk dat iemand anders je vast kan vertellen of er SoonTM nog introductiedagen plaats gaan vinden, dat weet ik dan weer niet.

Je went snel genoeg aan de termen, en anders staat vragen hier altijd vrij.

Wie weet tot op het veld!

• Leuk
Waarderingen: Stey
Welkom op het forum Semper! Kijk zeker ook even naar mijn beginnershandleiding mocht je vragen hebben.

Schagen, das in de buurt! Woon in langedijk..
Welkom in ieder geval!

Welkom :)
Naast de introductiedagen van ACN, ben je altijd welkom om aan te haken bij andere leden van het forum. Naast de officiële leden van ACN zitten hier ook gewoon genoeg airsofters die niet bij een airsoftclub zitten, ......

Zou graag inderdaad aan zon introductie dag(en) willen gaan, echter via de site krijg ik : "Form could not be loaded. Contact the site administrator". - en de mailing list weet ik dus niet of het nog actief is.

Maar des ter niet al te min bedankt voor U (Jullie) reacties.

Ps. Moet de NABV pas nog aanvragen, maar wil dat eigenlijk na een keer me hebben gedaan doen. , zie dat er morgen wat in Weert iets was in wild mountain ? , maar echter te laat gelezen

Welkom. Er zijn elk weekend wel skirms waar je aan deel kan nemen. De eerste keer dat ik ging skirmen was op de bonnefooi met zwager en schoonzus, lekker aangesloten bij een andere groep. En nu ben ik al 2 jaar verslaafd.

Ook op het forum worden er topics gemaakt als er mensen ergens heen gaan, maakt het makkelijker om aan te sluiten op de dag zelf.

Have fun en tot op het veld.

Welkom op het forum!

Zou graag inderdaad aan zon introductie dag(en) willen gaan, echter via de site krijg ik : "Form could not be loaded. Contact the site administrator". - en de mailing list weet ik dus niet of het nog actief is.

Maar des ter niet al te min bedankt voor U (Jullie) reacties.

Ps. Moet de NABV pas nog aanvragen, maar wil dat eigenlijk na een keer me hebben gedaan doen. , zie dat er morgen wat in Weert iets was in wild mountain ? , maar echter te laat gelezen

Op het forumgedeelte 'Skirms' kun je zien wie van dit forum, waarheen gaat. Let op: dit zijn uiteraard niet alle skirms die er zijn, maar alleen die waar iemand van het forum heen gaat.

Kan je aanraden om daar eens rond te kijken, en als je iets leuks ziet staan om daar te reageren, dan is er altijd wel iemand die je mee op sleeptouw kan nemen en zelfs wat gear voor je heeft als je het lief vraagt ;)