niet eens verder komen bij een geljjke mondingsenergie
Jammer dat er gelijk zo kinderachtig gereageerd moet worden op een normale post van een nieuw product in de airsoft wereld.
Blijkbaar is objectief kijken naar producten bij Nov-haters niet mogelijk.
Ik denk niet dat mijnheer youtuber niet alles uit z'n nek loopt te lullen voor wat extra geld.
En nee, ik ben geen nov-fan.
Volgens de WWM vallen bb's niet onder munitie, wat uiteraard logisch is;
''Projectielen, verschoten met een lucht- gas- of veerdrukwapen vormen geen munitie in de zin van de Wet wapens en munitie. Airsoftapparaten maken derhalve geen gebruik van munitie in de zin van de Wet wapens en munitie. Omtrent de 'munitie' van airsoftapparaten worden dan ook geen (aanvullende) regels gesteld.''
De NABV heeft wel eisen gesteld aan de bb's;
''34. Eisen aan BB’s 7 | Veiligheidsreglement (goedgekeurd 28.03.2019; geldig per 01.04.2019) Alle BB’s die gebruikt worden dienen aantoonbaar biologisch afbreekbaar te zijn en kennen een maximum gewicht van 0,40 gram. Spelers die (i) non-bio BB’s gebruiken of (ii) BB’s gebruiken die zwaarder zijn dan toegestaan of (iii) gebruik maken van BBBMAX 0,27 gram BB’s van Bioval, dienen door de organisatie van het speelveld te worden verwijderd en binnen 24 uur na afloop van het evenement te worden gerapporteerd bij de NABV middels het ‘formulier overtredingen’.''
In Nederland zal het dan ook niks worden, tenzij de regels ooit een keer worden aangepast. Ik zou het zelf ook niet halen, omdat ik het onzin vind voor Nederland. Neemt niet weg, dat het een ambitieus project. Ik ben benieuwd wat het gaat opleveren.
Ik ben het wel met Bax eens, dat je altijd een negatief antwoord klaar hebt als het nov betreft en dat vind ik een beetje kort door de bocht.
Ieder zijn eigen mening en ik ga er dan ook niet verder op in.
Prima ik dacht dat er ook een regel was voor de diameter. Je zit een maand op het forum en nu durf je al te concluderen dat ik altijd negatief over nov doe? Mensen zijn niet realistisch over zijn producten, wat voorheen allemaal rebrands (upgrade kit, bbs, hicapa, M24) waren en als je dat aan de fanboys verteld werd je meteen voor hater uitgemaakt. Voor de rest heb ik eerder al gezegd dat ik heel goed snap waar hij mee bezig en heb ik daar ook gewoon respect voor. Echter ik blijf sceptisch en dus "negatief" over wat hij op de markt brengt en dat komt vooral door wat zijn andere producten.
Je zegt dat ik altijd negatief ben over novritsch? Dus dan heb je blijkbaar alle posts die ik heb gemaakt gelezen.
het is geen 6mm dus het mag niet, het is niet bio dus het mag niet, het is veel te zwaar dus het mag niet. 0,58gr bb's.
Hierbij had je het kunnen laten, want mensen zitten nu in 2 topics te strijden om iets wat nog een ver-van-mijn-bed-show is.
Daarbij gaan de grote fabrikanten echt niet opeens massaal overstappen
Je bent bovendien geheel 100% afhankelijk van de heer Nov als je dit systeem gebruikt, van de loop tot de bb.
Hierbij had je het kunnen laten, want mensen zitten nu in 2 topics te strijden om iets wat nog een ver-van-mijn-bed-show is.
Btw @Rebelattack ik ben super blij met mijn Apple producten!