G&G gc16 m4a1 vs CYMA M4A1

Eerlijk gezegd, geen flauw idee :D

Had een hoog impuls aankoop niveau haha

Ik zal morgen een paar foto's posten. Wellicht dat jullie het mij kunnen zeggen:)
 
De replica is binnen en zojuist even getest. alles lijkt zo op het eerste gezicht in orde.

Hij is volgens de vorige eigenaar door hem 'ge-aged'. Maar dat had niet eens echt gehoeven denk ik. Naar mijn idee is dit beestje al aardig wat jaartjes oud.

Maar hij voelt vele malen steviger dan mijn CYMA. Het verschil vond ik verbazingwekkend.
Zaterdag neem ik beide replicas mee en kan ik gelijk zien of ze beide nog aan de fps limieten voldoen... (de CYMA heeft een volledig nieuw binnenwerk gekregen namelijk.. alleen de gearbox shell en de veer zijn onveranderd)

Hier nog wat foto's uit de advertentie:
 

Bijlagen

  • 9272016161132.jpg
    9272016161132.jpg
    409,9 KB · Weergaven: 204
  • 9272016161114.jpg
    9272016161114.jpg
    409,5 KB · Weergaven: 201
Laatst bewerkt:
Gezien de kolf en het logo, is het geen ICS :eek:
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Echter wel één waar flink aan geklust is...
Het feit dat er ICS op staat, zegt natuurlijk niks. Maar de split gearbox lijkt me wel een teken toch? Daarnaast dient de shell eject knop ook als veerontspanner.

Er zijn dacht ik nog wel andere merken die split gearboxes maken... maar welke weet ik niet meer.

De vorige eigenaar heeft m destijds ook tweedehands gekocht.. dus wellicht gewoon een stok oude..
 
Laatst bewerkt:
Sowieso is deze wbt bouw kwaliteit een verschil in dag en nacht vergeleken met mijn M16A3 van Cyma..

Geen rammeltje niks. alles voelt super strak.
 
Misschien hebben de oude replica's inderdaad een ander logo. De splitgearbox en ontspanner zijn inderdaad wel redelijk herkenbaar als ICS.
Bij WE zou het alleen een cilinder zijn.
 
Online zoekend komen de markeringen hiermee overeen (zie bijlage.)

Ik denk dat het een flink gemodificeerde m4a1 is..
 

Bijlagen

  • Screenshot_20161027-193124.png
    Screenshot_20161027-193124.png
    426,1 KB · Weergaven: 181