Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De replica is binnen en zojuist even getest. alles lijkt zo op het eerste gezicht in orde.
Hij is volgens de vorige eigenaar door hem 'ge-aged'. Maar dat had niet eens echt gehoeven denk ik. Naar mijn idee is dit beestje al aardig wat jaartjes oud.
Maar hij voelt vele malen steviger dan mijn CYMA. Het verschil vond ik verbazingwekkend.
Zaterdag neem ik beide replicas mee en kan ik gelijk zien of ze beide nog aan de fps limieten voldoen... (de CYMA heeft een volledig nieuw binnenwerk gekregen namelijk.. alleen de gearbox shell en de veer zijn onveranderd)
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Echter wel één waar flink aan geklust is...
Het feit dat er ICS op staat, zegt natuurlijk niks. Maar de split gearbox lijkt me wel een teken toch? Daarnaast dient de shell eject knop ook als veerontspanner.
Er zijn dacht ik nog wel andere merken die split gearboxes maken... maar welke weet ik niet meer.
De vorige eigenaar heeft m destijds ook tweedehands gekocht.. dus wellicht gewoon een stok oude..
Misschien hebben de oude replica's inderdaad een ander logo. De splitgearbox en ontspanner zijn inderdaad wel redelijk herkenbaar als ICS.
Bij WE zou het alleen een cilinder zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.