G&G Mp5 A5

R

Robin2k7

Na wat zoeken kwam ik deze replica tegen , wilde ooit al eens uit de mp5 reeks wat aanschaffen .
https://www.qtacairsoft.com/airsoft-replicas/rifles/aeg-geweren/11449-mp5-a5-geng
Nu zag ik op een you tube filmpje dat bijvoorbeeld de hop up op een heel andere manier werkt met een soort slide die je heen en weer schuift en volgens deze persoon steeds opnieuw moest verstellen omdat ie niet op zijn plaats bleef .

Zijn er mensen met ervaring over deze replica en zijn er wellicht nog andere zaken waar ik op moet letten ?

Ik ga er alvast maar eens wat geld voor opzij leggen.
 
Hop up is zo te horen vergelijkbaar met een CYMA en deze lijken op een AK hop up. Het verstellen tijdens schieten is mogelijk op te lossen door gebruik van een kleine o-ringetje zodat dit stroever gaat. Voor de rest is een VFC geen optie voor die prijs? Dan heb je stalen externals ipv potmetal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Moeilijk te vinden vfc voor dit model M4 en 416/17 in overvloed .

Misschien zoek ik niet goed
 
Daar heb je gelijk in, moeilijk te krijgen in de EU. QTAC had ze maar nu niet meer en ook nog voor 300 toen. Ik heb zelf een CYMA overgenomen van iemand op het forum, zijn prima modellen, maar als ik deze deal niet had kunnen maken was ik voor de VFC gegaan of de SRC welke laatst te koop stond (echte H&K receivers).
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Bij Gunfire zag ik hem ook liggen , het ging me alleen om het voorbeeld , wie weet kom ik nog een 2de handsje tegen .
 
Ik heb zelf de G&G Mp5 A4. Ben verre van technisch maar voor mij persoonlijk blijft de hopup goed zitten. Is ook snel te verzetten.

Goede midcaps vinden die zonder te veel extra werk passen was wel een klusje. Speel nu met ARES midcaps (plastic) en die werken goed! :) Cyma midcaps passen maar dan werkt de mag release niet zo lekker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Mocht je van de cyma magazijnen afwillen. Ik zoek er nog een paar.